Hoi meiden. Ik heb zelf al een angelsound maar die is een paar dagen geleden kapot gegaan. Na mijn verleden is een zwangerschap best angstig voor mij. Nu heb ik vandaag bij de kijkshop een babyluisteraar gehaald maar was pas vanaf 5 maanden te gebruiken. Dus geen gewone angelsound. Wie heeft er voor mij een angelsound over en doet hem voor een leuk prijsje weg?? Ik zou dan iig weer meer gerustgesteld zijn
De babyluisteraar die nu bij de kijkshop te koop zijn die zoek ik niet. Ik ben op zoek naar de oude versie van de angelsound jumper heette die volgens mij. Die is met gel te gebruiken vanaf 12 weken. De babyluisteraar die de kijkshop nu verkoopt is zonder gel en pas vanaf 20 weken. Wie heeft nog een oude angelsound die het goed doet?
zoals ik in pb's zij hier ff foto gemaakt dan kan je zien dat het de jumper is en deze moet dus met gel
Hoi! Ik weet niet of je er ondertussen al een hebt? Zo niet, ik heb er ook een liggen. Precies die angelsound jumper van de foto. Er zit nog bijna een hele fles gel bij.
als je er nog geen hebt heb ik er ook nog een voor je he meis gefeliciteerd nog he alles goed liefs debby
Thanks voor jullie reacties meiden, als het goed is krijg ik er snel een toegestuurd Thanks bengeltje Debby: Ja hier gaat het op zich redelijk. Hoe gaat het met jullie? Jee jullie meid alweer bijna 3 jaar zeg, wat gaat het toch snel allemaal he..
hij is op de post vandaag mee gegaan succes ermee ohja hij zit in een plop koek doosje met kranten erin dus denk niet dat je een pak koekjes krijg whahahaahhhaa
Haha plopkoeken zijn ook lekker Ik hoor het wel van mijn man als hij gebracht is, ik zit in het ziekenhuis met de kleinste. Ben gisteren even langs de gyn poli gelopen en gevraagd of ze even willen luisteren, en dat deden ze gelukkig. Toch nog een beetje goed nieuws gehoord gisteren dus dat is altijd wel fijn.
hoe is het nu met de kleine man???? gaat het al iets beter moet die nog lang blijven???? veder gelukkig dat de gyn zo lief was zeg als het goed is moet die morgen aankomen hij is vanochtend rond 9 uur weg gebracht tnt
Ja hij is goed aangekomen, sorrie dat ik het niet heb laten weten. Was het vergeten.. Heb hem nog niet uitgepakt omdat ik hem hier in het zh toch niet gebruik, maar zodra ik thuis ben ga ik dat gelijk doen.