hoe krijg ik meer energie?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

pff ik heb vandaag helemaal geen energie om iets te doen.

het hele huis staat vol met dozen die uit gepakt moeten worden, het huishouden is op dit moment ook een rotzooi maar het lukt me niet om er aan te beginnen.

we zijn 9 december verhuisd en daarvoor 4 weken lang elke dag in het huis geklust. helaas nu ook erge last van bekkeninstabiliteit waardoor alles nog langzamer gaat. meestal helpt mijn moeder mee maar die is gisteren geopereerd aan haar voet. ik ga vanmiddag wel even naar haar toe om ze wat te helpen in het huishouden want ze kan op dit moment erg weinig.

maar voor me eigen huis heb ik op dit moment geen energie. heeft iemand een idee waardoor ik meer energie krijg?

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hier hetzelfde probleem..
    Heb dan geen verhuisdozen staan, maar zocht net tips om eens met het huishouden te beginnen, of dit eens vol te houden. Ben echt te lui om iets te doen!

Hoop dat je wat goede tips gaat krijgen, veel succes!

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Je geest voor de gek houden, Je nieuwe huis is het huis van een vreemde en je bent gevraagd om te helpen.

Ik heb bij een ander meestal wel zin om te helpen maar bij mezelf thuis totaal niet...

en anders hoe vervelend ook (je wil het vast niet horen) zin maken...

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb dat ook als ik een dag thuis ben met de jongens. bij mij werkt echt een vast schema,

opstaan, meteen even een was erin doen, boven bed opmaken als je eruit stapt of als ie verschoond moet worden meteen afhalen als je eruit gaat....

dan douchen, meteen even snel de douche soppen als je eronder staat, vaak haal ik dan ook even snel een doekje door het bad en poets ik de wc...

dan naar beneden met de jongens, brood maken voor ze, zet ik ze lekker even voor de tv, en ga ik de afwasmachine uitruimen, als ze broodje op hebben, aankleden , en dan vaak even stofzuigen.....

Als ik eerst ga zitten s morgens word ik ook gigantisch lui :D

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    koffie? expresso.... :p

ik zou beginnen met 1 doos en alles daarin meteen op zn plek zetten...... en zo steeds verder...... is geen andere mogelijkheid want ze moeten toch leeg.... ik snap dat het voor jou nu doelloos is maar als je eenmaal bezig bent gaat de rest vanzelf.....

drink een paar koppen koffie, ga lekker douchen ofzo en wat eten en dan aan de slag!

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Zet een kookwekker op 15 minuten en begin. Je zult zien dat je in 15 minuten al veel gedaan kunt hebben!

7. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik doe altijd m'n lievelingsmuziek aanzetten. En dan als voorwaarde die muziek aanhouden zolang ik bezig ben.. En dan wil ik dus niet meer stoppen, omdat ik dan ook moet ophouden met naar die muziek te luisteren haha.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wat extra vitamine b doet ook wonderen. Geeft je energie.

Lekker muziekje aan, en gewoon niet te veel in 1x doen. De wekken op een half uurtje zetten elke dag en voor je het weet is de tijd om en heb je een hoop gedaan.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maak uitdagingen voor jezelf met tijd...

in 5 minuten moet ik dit of dit gedaan hebben, werkt dat, dan mag ik 5 minuten computeren :p

lukt het niet, dan moet ik het afmaken + nog een opdracht.

Deel Deze Pagina