Ik ben op zoek voor mijn oudste dochter naar een ongebruikte anti-lekbeker van Friso.. daar helaas niet meer verkrijgbaar was hun antwoord op een mail. Het is het enige flesje waaruit ze drinkt, heb 2 andere merken gekocht, maar daar weigert ze uit te drinken.. gewone beker neemt ze slokje uit, en dan kiept ze die om, ook om gek van te worden dus. dus HELP!! Wie heeft er toevallig meerdere gekocht bij Friso en kan er 1 missen?
http://www.friso.nl/Media/image/000917_consument-afbeelding.jpg als het goed is, is dit foto van de beker
Oh volgens mij heb ik die op zolder liggen..... Als je nog intresse hebt PB me maar ff dan kan ik op zoek gaan De beker is maar een paar keer gebruikt om te proberen, dochterlief vond het te zwaar drinken....
ik heb er wel zo een maar die is gebruikt door mijn jongste zoon . We kregen hem trouwens in het ziekenhuis toen hij opgenomen was dus misschien kan je het eens proberen in het ziekenhuis bij jou in de buurt?
tnx voor de tip nikkie candijtje, heb je een PB gestuurd. mocht iemand er nog 1 hebben en in roermond of nabije omgeving wonen, dan graag..