Het is niet voor mezelf, maar voor me oude buurmeisje en tevens vriendin van mij en me zusje. Zij is onverwachts zwanger geraakt, en heeft het niet makkelijk op dit moment. Op dit moment is er zelfs amper geld voor eten door gedoe met de uitkering. Ze is druk aan het solliciteren voor een baan, maar iemand die 24 weken zwanger is word niet zo snel aangenomen helaas. Ze kan alle hulp dus zeker gebruiken!! Ik heb helaas zelf me babykleding al aan een ander gegeven die het hard nodig heeft voor ik het van haar wist dus ik heb alleen de hele grote maten (vanaf 104) nog liggen voor haar. Waar ze voorlopig nog niks mee kan. Dus we zoeken echt de kleine maatjes voor haar... Heb je wat liggen en doe je er niks mee? Je zou haar er heeeeeeeel blij mee kunnen maken. Mocht je in me omgeving wonen dan kan k het voor haar ophalen, en anders wil ik de verzendkosten wel vergoeden als het een pakketje is.....
Ik heb hier nog wel een zak met babyspullen liggen die ik zelf niet ga gebruiken. Het zijn vooral rompertjes, mutsjes en andere kleine spulletjes. Niet zozeer voor een meisje, maar vooral neutraal. Ik geloof dat ik in maat 68 en/of 74 nog wat meisjeskleding heb, maar daar moet ik even naar zoeken. Stuur me maar een pb als je interesse hebt (en laat ook even weten in welke omgeving je woont).
ik heb ook nog meisjes kleding over, wou het in de zak doen en weggeven dus het is goed dat ik dit lees. Er zit van alles in, moet even kijken wat het allemaal precies is maar als je belang erbij hebt moet je het maar even laten weten dan geef ik alles door.... Heb nog babyspeelgoed en een roze ronde speelkleed met bogen erboven met speeltjes, een rode klamboe..... En vast nog wel meer, ben de zolder aan het opruimen want alle meisjesspullen moet en weg omdat we een ventje krijgen. Dus kan zo een doos volgooien en opsturen tegen verzendkosten.
sorry vergeten te zeggen, ik woon in friesland. Mochten we het niet kunnen ophalen dan vergoed ik de verzendkosten wel voor haar een kleine moeite om te doen. Voor haar is het alleen maar enorm welkom!! Ze is blij met alles, want ze kan alles nu heel goed gebruiken!
ik heb ook nog anderhalve bananendoos vol met kleine maten (geloof t/m 74) allemaal typisch meiden kleding.. pb maar ff bij interesse (woon in drenthe)