Leuke opruiming bij de Lief! winkel! www.liefwinkel.nl Heb er zelf een muts, sjaal en wanten en een pyama weg voor 12,50 !!
precies hier net zo! wou wat in het winkelwagentje leggen en toen kreeg ik ook nog een foutmelding :x
pffff kan de site niet op. WOu die pyama in me winkelwagen pakt hem even en dan een fout melding GRRR
zie nu dat het alleen in 110/116 is, nog wel erg ver weg voordat ze die aan kan. En truitjes gaan maar tot 62/68 vaak
jaa ik heb heeeeeeeeeeeeeel veel geduld heb nu een babypyama maatje 68 kan de kleine nu aan en een knuffel, melkpoeder doosje en wil nog een pyama want lees net dat die ook in een grote maat is voor me oudere dochter maar moet heeeeeeeel veel geduld hebben gewoon
haha wat een drukte he nou ik ga zo maar eens weg... heb nu wel genoeg haha zo nog ff tv kijken nu maar hopen dat dat het snel binnen is... ben zo benieuwd o ja: de trui (jongens is uitverkocht) jammer he?
heb nu 3 dingen en ben 20 min bezig (ben wel met 2 laptops bezig haha, kijk op de ene en bestel t meteen op die andere )
zal me niet nog eens gebeuren dat ik bij de kassa ben en alles toch opeens al uitverkocht is! (oke kan nog steeds nu maar goed....)