Mara vindt het peutermenu spaghetti erg lekker. Dus ik heb een voorraadje voor haar. Kan ze die weer eens eten! Ze zijn inderdaad erg leuk!
Oohhh die zijn echt leuk. Jammer dat ik geen producten nodig heb haha. Ben al een tijdje op zoek naar leuke zonneschermpjes!
Ze zijn ook via internet te koop, volgens mij rond de 7 euro voor 2. Ik zie dat je nog zwanger bent. Maar de producten zijn vaak tot ver in 2014 goed. Kan je misschien wat fruithapjes halen? Die zijn altijd makkelijk om mee te nemen.
Ooh ik had al op internet gekeken, maar had geen leuke gezien vandaar.. Misschien dat ik wat kan halen ja, anders maar even kijken of ik ze elders gewoon kan krijgen vind ze wel erg leuk. Een leuke actie, als je de producten toch nodig hebt dan zijn dit soort cadeautjes altijd leuk
Hij is leuk idd Beetje jammer dat er maar 1 in de verpakking zat! Staat bij 't.w.v. 3,50 euro' maar als je bij een babyzaak de schermpjes van Woezel en Pip haalt, betaal je 3,50 voor twee. Kwam er thuis pas achter dat het er maar 1 was. Vanmiddag nog een keer heengegaan en ze waren al op
Ik heb er ook 2 gehaald! Mijn mannetje hier vind de spaghetti van de peutermenu's heel lekker en zijn handig voor op vakantie. Ze zijn leuk!
ik heb gisteren ook 8 potjes gehaald (voor als wij een keer makkelijk eten en ze niet met de pot mee eet) en ik kreeg dus 2 schermpjes mee onze oudste (4) vind ze helemaal te gek!
We hebben ze vandaag in de auto gehangen, want we gingen naar de musical van Woezel en Pip. Om gelijk in de sfeer te komen!
Graag gedaan! Op internet is bijna dezelfde te vinden. De afbeelding van die van Olvarit is anders. Daar staan Woezel en Pip naast elkaar. Met alle andere vriendjes erbij. Bij degene die te koop zijn, rennen Woezel, Pip en Buurpoes. Verder geen andere vriendjes erbij. Maakt misschien niet heel veel uit, maar ik dacht: geef het in ieder geval even door.