Denk toch dat ik selectief blijf shoppen. Ga geen mosterd of bepaald wasmiddel kopen als ik dat nooit gebruik. Maar wat extra korting boven de lekker in het leven-bonnen zou ik wel heel leuk vinden . Je vraagt je hier in Nederland soms al af hoe ze sommige producten zo goedkoop in de markt kunnen zetten, bv kilo kaas voor 2, legt iemand op toe als je ziet wat een boer moet krijgen (vind gewoon dat die een goede prijs voor hun melk moeten hebben), wat de fabriek en transport en dergelijke. Zal in de VS toch op een of andere manier wel uit kunnen, al stellen supers ook eisen aan de couponners.
Vind het nu al een gaaf programma Ik lach me ziek 9 boodschappenkarren twv 1150 dollar meekrijgen voor 35 dollar hahahaha en daar 9 uur over doen, zelfs de kassa's sloegen op hol omdat ze het niet aankonden. Ze had iets van 1100 kortingsbonnen ofzo
Hier nu eentje die voor 3100 dollar gekocht had en maar 45 dollar hoefde te betalen Die mensen hebben voorraadkasten met oa 275 flessen frisdrank haha, kunnen allemaal hun eigen winkel beginnen Ik wist wel wat ik ging doen als ik straatarm was in Amerika: bonnen sparen!
Echt een geweldig programma, hoe is het mogelijk haha. Kom ik aan met mijn lekker in het leven bonnen, met 7 flessen wasmiddel voor 15 euro.
Nou, ik zou me heel eerlijk gezegd kapot schamen als ik urenlang een kassa bezet houd en op hol laat slaan om vervolgens met tig karren gratis spullen ervandoor te gaan.Ben je toch een grote klaploper...Maar goed, ik snap die supermarkten ook niet dat ze dit zo toelaten, dat personeel zal wel bijna gratis werken ofzo..