kortingsbonnen in VS: $1000 gratis meenemen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mama van ruben, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk toch dat ik selectief blijf shoppen. Ga geen mosterd of bepaald wasmiddel kopen als ik dat nooit gebruik. Maar wat extra korting boven de lekker in het leven-bonnen zou ik wel heel leuk vinden :D.
    Je vraagt je hier in Nederland soms al af hoe ze sommige producten zo goedkoop in de markt kunnen zetten, bv kilo kaas voor €2, legt iemand op toe als je ziet wat een boer moet krijgen (vind gewoon dat die een goede prijs voor hun melk moeten hebben), wat de fabriek en transport en dergelijke. Zal in de VS toch op een of andere manier wel uit kunnen, al stellen supers ook eisen aan de couponners.

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Voor degene die het wil zien... Het komt over 20 minuutjes op Animal Planet/ TLC

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Thnx :) ik ga kijken :)

4. SeaShell

#24 SeaShell, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2011
    Vind het nu al een gaaf programma :D

Ik lach me ziek
    9 boodschappenkarren twv 1150 dollar meekrijgen voor 35 dollar hahahaha en daar 9 uur over doen, zelfs de kassa's sloegen op hol omdat ze het niet aankonden. Ze had iets van 1100 kortingsbonnen ofzo

5. SeaShell

Hier nu eentje die voor 3100 dollar gekocht had en maar 45 dollar hoefde te betalen
    Die mensen hebben voorraadkasten met oa 275 flessen frisdrank haha, kunnen allemaal hun eigen winkel beginnen

Ik wist wel wat ik ging doen als ik straatarm was in Amerika: bonnen sparen!

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ook een keer gezien ! Zat met open mond te kijken haha;)

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die man had gewoon 2 mappen vol met bonnen! 1200 flesjes lipton had hij toch?

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Echt een geweldig programma, hoe is het mogelijk haha. Kom ik aan met mijn lekker in het leven bonnen, met 7 flessen wasmiddel voor 15 euro.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Nou, ik zou me heel eerlijk gezegd kapot schamen als ik urenlang een kassa bezet houd en op hol laat slaan om vervolgens met tig karren gratis spullen ervandoor te gaan.Ben je toch een grote klaploper...Maar goed, ik snap die supermarkten ook niet dat ze dit zo toelaten, dat personeel zal wel bijna gratis werken ofzo..

Deel Deze Pagina