iemand ook het programma 42 stone mom aan het kijken? Ik maar klagen over mijn gewicht.. Damn, die vrouw weegt zowat 300 kilo Wel vaker op tv programma's gezien over extreem dikke mensen, maar dit slaat echt alles En dat te bedenken dat ze als tiener maar 45 kilo woog
Ik ben nu aan het kijken! Ik schrok wel hoor toen ik haar voor het eerst in beeld zag. Maar ik krijg tegelijkertijd kippenvel en een brok in m'n keel, want ik vind het ook wel heel erg sneu voor haar!! Ik ben net gaan kijken, dus k weet niet wat er het eerste half uur is gezegd.
Echt erg inderdaad. Maar nu ik een stukje heb gezien begin ik me wel lichtelijk te ergeren aan haar. Ze zegt zo graag te willen af te vallen, maar ze vertikt het wel om de regels van haar arts te volgen!!
Heb het ook gezien. We vergeten het denk maar even voor de gemak er bij te zeggen. Ze doet idd nog niet voldoende mee maar ze kampt met een geestelijke eetverslaving. Haar geest is sterker met het vragen naar voedsel dan door te zetten met haar dieeet dat gaat echt niet zo maar. Ik ergerde me er ook aan maar bedenk me de problemen zitten dieper dan alleen het extreme overgewicht. Gelukkig zag ik aan het einde van het programma dat er ook een psycholoog bij het gezin betrokken is. En vandaar uit ook verder er aan gaan werken.