Ik heb vandaag weer de lihl-bonnen gekregen, maar geen pampersbonnen helaas. Misschien handig om een ruiltopic te maken? Ik zoek dus pampersbonnen en kan van alles ruilen: andere bonnen, tijdschriften, dierenplaatjes AH, armbandjes etos. Wie wil ruilen, roep maar! Groetjes
Ik heb er ook een zooi te ruil voor evt etos zegels of pamper bonnen. dreft,oralb,always,lenor,always,naturella 2x, ambipuur, antikal, oralb electrische borstel, oralb opzetstukjes,oralb pasta, oralb tandenborstel,oralb kinderborstel of pasta,scheergel fusion,venus bikini trimmer, head&shoulders, wellapro series, wella styling, olaz,maxfactor, nescafe 2x, nescafe gold,nescafe navul, fanta, blikjes fanta, yogolino, goeie start,ambipur 3volution. braun silk epil. replay
Ah, had het net ook al in het andere LIHL topic geplaatst, maar bij deze dan ook nog maar hier een keertje: Ik heb de volgende bonnen; Pampers (2x) Ariel regulier wasmiddel Dreft OralB 3D white tandpasta Ariel gel wasmiddel Ariel vlekverwijderaar Dreft wasmiddel Dash wasmiddel Lenor wasverzachter Always voordeelpakken Naturella enkelpak Naturella voordeelpak Ambi Pur Flush Antikal Oral B Prof. Care Elek. Tandb. Oral B opzetborstels Oral B Pro-Expert tandpasta OralB gewone tandenb. Kinder OralB tandenborstels Gilette scheerschuim Venus Bikini trimmer Head&Shoulders Wella Pro Shampoo Wella Flex Styling Olaz Max Factor False Lash effect NESCAFE specialiteiten NESCAFE zwarte koffie NESCAFE Gold NESCAFE cappuccino Fanta (zero) NESTLE yogolino NESTLE Groeie start 2 of 3 Ambi Pur 3volution Always enkelpakken Braun Silk Epil Replay eau de toilette Graag ruilen tegen c1000 dagje uit kraskaartjes
@Senais, wil je de pamperbonnen ook ruilen tegen iets wat ik in mijn eerste post noemde? Ik heb geen c1000 in de buurt namelijk
Ik heb 1 lihl-pamperbon liggen. wil hem graag ruilen tegen DE punten. Stuur me maar een PB met je bod
Hier ook weer geen pamperbon. Graag zou ik deze willen hebben als iemand er niets mee doet. Ik heb alleen dierenkaartjes om mee te ruilen. Daar heb ik er echt een berg van.
Ik wil mijn LIHL bonnen wel ruilen. Er zit 1 pampers bon bij (die is wel 3+1, eerder was dat altijd 3 voor 2). Graag ruilen tegen (een berg?) AH dierenplaatjes
Mijn pamperbonnen zijn vergeven. De rest is er nog! Sorry DCJ83, zie je berichtje nu pas en heb ze met iemand geruild via PB!
Ik wil ook graag ruilen. Ik heb een boekje zonder pampersbonnen en wil heel graag pampersbonnen. Om te ruilen dus allerlei Lekker in het leven bonnen. maar bv ook een volle kaart met etoszegeltjes voor 2 bonnen. Pb is het meest handig
ik hadook 1bon 3+1 maar bij de jumbo zijn nu 3 pakken voor 26,50 en probeer t gewoon. wasmiddel gaat ook altijd korting eraf als ik 1 fles haal terwijl er op de bonnen staan bij 2 :d
Ook ik heb bonnen, incl de pamperbonnen.. maar gebruik alleen de wasmiddelbonnen.. Dus wie wil de rest? Graag ruilen tegen etos zegeltjes of bonbebe muis van de plus Stuur maar PB!
ik heb een heel boekje inclusief de twee pamperbonnen. ik wil ze graag ruilen tegen volle spaarkaarten van de etos babyzegels. even een pb bij interesse.