hoi dames iemand ervaring met www.yunomi.nl krijg je de produckten echt gratis. die dove douchegel en calve mayo
Ik ben er lid van geworden en die Dove krijg je inderdaad gratis, want je krijgt een bon alleen voor de mayo moet je een spel doen (iets met kippen wassen ) en daar was ik niet zo goed in!
ik ben ook sinds gisteren lid en heb de bon voor de dove bodylotion al geprint. Ik had volgens mij 26 tubes van calve gemaakt met het spel... dus wie weet
ik ben vanaf het begin al lid. de eerste 1000 kregen een douchegel ( heb ik gehad) kwartaal pakket 1e ( was dove pakket ook gehad) daarna soeppakket gehad bertollisauzen gehad 2e kwartaalpakket. ik spaar nu voor de 3e kwartaal. je krijgt best veel dingen, maar je moet wel punten sparen. succes ermee
ik ben ook aangemeld, maar hoe kan je nou punten verdienen, reageren op verhalen enz, maar ik krijg niet elke keer punten.
ja ok, maar waar kan je dat soort dingen vinden? en ze hebben het ook over promocodes, waar moet je die invullen?
bovenaan de pagina bij vragen/contact vind je veel antwoorden op je vragen.over promocode kan ik ook niets vinden.misschien krijg je die wel via mail
bij mijn nomi's kun je de codes van de produkten invoeren en hiervoor krijg je ook weer punten. De kwartaal cadeau's zijn echt de moeite waard en ik heb al een paar keer een gratis produkt van de maand gehad. Dit zijn normale hoeveelheden dus geen proefmonsters.