Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben erg benieuwd hoe dit werkt voor mijn bikinilijn. Heb vooral hier altijd erg veel problemen met scheren, reageer daar erg gevoelig na het scheren met uitslag en rode bultjes. Ontharingscreme werkt niet goed, er blijft altijd wat achter. Nou leek dit mij wel wat, maar werkt het ook echt? Ben benieuwd!
Geen ervaring, maar de reviews zijn wel goed. Je krijgt van philips nu overigens100 terug. Ik ben wel nieuwsgierig.
Ik vind het goed werken. Moet wel volhouden, want in het begin is het elke 2 weken, opbouwen. Je moet in het begin wel eerst scheren voor je gaat "zappen", zodat de haartjes kort zijn. Harsen en epileren mag niet. Als de haartjes wat te lang zijn, kun je een brandluchtje krijgen, niet zo fijn. Dan met de tijd gebruik je hem steeds minder en is het bijhouden. Mag hem niet tijdens zwangerschap gebruiken dus heb hem even moeten laten liggen, maar vind het fijner dan scheren etc. Ze zijn duur, maar ben er zelf heel blij mee na al dat scheren, cremepjes etc etc...haar groeit ook steeds fijner terug. Ook heel fijn! Ik heb een oudere versie, geloof dat je met de nieuwe je gezicht kan doen etc. Het "zappen" doet ook verder geen pijn. Kunt soms een prikje krijgen, maar dat is heel weinig. En dat is meer dat je er van schrikt dan denkt au. Dus ja, ik vind m fijn.