is dit nou een complete buggy van de quinny of zie ik het nou verkeerd ?? zowel dan bestel ik hem natuurlijk. Te vinden op de site Babykoop.nl
heb hem al in me winkelwagentje liggen maar ben bang dat ze straks mailen van ja er is wat fout gegaan bladiebla of achteraf een rekening krijg
Is niet voorraadig staat erbij. Je kunt hem wel bestellen en dan sturen ze hem op als ie binnen is. Ik durf het toch niet aan
aan de andere kant je kan binnen 7 werkdagen annuleren mochten ze in die 7 dagen mailen dat het bedrag niet klopt en wil ook niet bellen om slapende honden wakker te maken
In de voorwaarden staat wel dat bij foutieve prijzen ze niet uit hoeven te leveren en dat het bedrag word terug gestort.
hmmmmmm haha ik ga er terwijl ik mijn zoontje uit bed ga halen is over nadenken.. Ik weet wel zeker dat er een mailtje komt hoor haha, als je belt wordt het waarschijnlijk gelijk op de website aangepast
Ja maar weet je wat vaag is? Elke keer als ik hem probeer te bestellen. krijg ik er 2 in mijn winkelwagen. Zo net stond er ineens een andere naam in mijn scherm. Jessica ipv mijn eigen naam.