na mijn slag met de billendoekje gisteren bij de etos nu een leuke aanbieding bij de kruidvat. Alle 200 ml flessen van zwitsal voor 2 euro. Nu is het meeste rond de 2,75 of soms 3,50 maar de badolie (waar wij dus veel van gebruiken) is normaal 7,50 en nu ook voor 2 euro...heb 10 flessen ingeslagen. Was echt een briljante bon
haha ja redelijk belachelijk,ik wissel soms wat en we gebruiken vaak sebamed. heeft ook het laagste verbruik maar voor 2 euro is dit dan wel weer erg goedkoop
Volgens mij hebben ze geen badolie van 400 ml?? Niet gezien tenminste. Ik was allang blij dat er zoveel in het schap stond
Pagina 26 van de folder. Zeg, die vipavonden, daar mag je toch uiteindelijk altijd gewoon naar binnen? Ik weet dat ze er uitnodigingen voor uitdelen, maar hier zat vorig jaar ook poster op de deur. Is dat meestal zo?
Nee, klopt, maar wel de wasgel/schuim enz... Ik hoop dat jij me niet voor was gisteren, ga vandaag wel even kijken of ze er nog staan...
Ik heb begrepen dat het geen vrije inloop is en dat je echt een uitnodiging nodig hebt om met 20% kortink af te kunnen rekenen. Het is voor personeel en ieder personeelslid heeft een 5 uitnodigingen gekregen om weg te geven Erg jammer want had hier graag naar toe gegaan! Ik ga het wel vragen hier bij kruidvat of ik vanavond naar binnen mag!
Kruidvat magazine 11 t/m 26 december 2012 - Powered By Publitas.com Als het goed is zie je li.boven de aanbieding...
thanks voor de tip! Heb ff 3 flessen badolie ingeslagen en nog wat ander spul! idd die badolie is normaliter zooo duur... ik koop die dan ook nooit. Heb altijd die van kruidvat eigen merk. maar nu lekker van zwitsal.... vind ik toch lekkerder!
ook even wat ingeslagen 2 badolie 2 babyolie 400 ml 2 badschuim 400 ml 1 shampoo 400 ml 2 haarlotion voor nog geen 20 euro