Hey Dames, Ik ben opzoek naar een wiegje voor de eerste weken. Nu heb ik er 1 gevonden die ik echt heel leuk vind.. Alvi stubenwagen : Stubenwagen Slapen : Baby Butt webshop Dit is een redelijk goedkoop wiegje incl bekleding (het is ook maar voor even he) naar twijfel of hij goed is! Ben er totaal niet mee bekend, dus dat is altijd lastig! Wie kan mij helpen?
Ik heb m voor m'n zoontje gebruikt de 1 e 6 maanden. Matrasje vond ik niks, te dun, nieuwe gehaald. Voor de rest prima wieg, ziet er ook leuk uit.
Ik vind hem er leuk uitzien. Ik zou zelf alleen kiezen voor andere bekleding. Op het plaatje vind ik het erop lijken dat de bekleding rondom vrij dik is (misschien ook gevoerd of gevuld) en dat is niet ademend. Zou daar zelf geen prettig gevoel bij hebben met oog op veiligheid en zelf bekleding maken van een enkele stof. Wel een leuk prijsje en handig dat je hem kunt verrijden .
Mijn kindje heeft in een soortgelijk wiegje geslapen. Ik vind de bekleding op deze foto ook dik lijken, hier had ik gewoon hele dunne stof als bekleding.
Ik zie veel polyester. Het dekbedje met sloopje mag je sowieso niet gebruiken, polyester hoofdbekleding zou ik ook niet doen. Zelf zou ik voor dit geld een wiegje op marktplaats zoeken met katoenen bekleding. Of iemand zoeken die handig is met de naaimachine en een nieuwe katoenen bekleding kan maken.
Bekleden wiegjes, hoe mooi ze ook zijn, worden afgeraden ivm grotere kans op wiegendood. Ik zou dus voor een wiegje met spijlen gaan. En een formaat die iets praktischer is, want waarschijnlijk wil je idd een beter matras en hier een nieuw matras voor vinden is denk ik nog niet zo eenvoudig.
Deze is idd gewatteerd, mijne niet. Was ook maar 90 wel van Alvi. Stof was erg dun, maakte me geen zorgen om.