Hoi iedereen! Ik ben zelf in verwachting van een dochter, nu hebben wij de laatste tijd ontzettend veel kinderkleren gekregen dat we bijna wel 3 kasten mogen gebruiken voor madam ( En ze moet nog komen ) . Omdat we zoveel hebben, en anders de meeste dingen niet dragen is het zonde om het te houden. Nu zit er nieuw spul tussen, en 2e hands. Maar het ziet er allemaal nog mooi uit. Ook spuugdoeken en hydrofiele luiers! Nu willen we het aan iemand geven die het niet heel breed heeft, en het dus goed kan gebruiken. Het zijn 2 tassen vol. Dus , wie wil?
Foto 1 : Hydrofiele luiers + Spuugdoekjes Foto 2 : Kleine selectie van rompers, in verschillende maten. ( Totaal een stuk of 15 a 20 in de tas )
Dus truitjes, boxpakjes, broekjes, rompers, sokjes en slofjes, mutsjes, zwembroekje, wintersetje, winterjas, zomerjas. De foto's zijn een selectie van wat ik in de tas heb gedaan. Het is uiteindelijk meer geworden !
kun je het niet aan een instelling geven zoals legerdesheils of zo'n vrouwen huis? dat zijn meestal mensen die het echt hard nodig hebben. ik vind het erg lief dat je dit doet.
Ik wil het graag persoonlijk aan iemand geven en niet aan een grote stichting. Wil er iemand persoonlijk blij mee maken, en weten waar het terecht komt. Snap dat ze het daar ook hard nodig hebben, maar daar heb ik geen inzicht over wat er mee gebeurd. Dus ik wacht nog even af, heb het ook op Marktplaats staan gratis. Dus wie weet reageerd daar iemand op!