Ik ben flink aan het opruimen en ik doe wat spullen weg. Ik vroeg me af of ik misschien nog iemand blij kan maken met de volgende spulletjes. Ik hoef er niets voor te hebben, alleen de verzendkosten.
Heb wel intresse in het zwempakje voor mijn zoontje en de hempjes van mamaliccius! En evt de zwarte jas, afhankelijk van de maat!?
witte zomerpositiebroek maat 40 (H&M) en zwarte zomerpositiebroek maat M en zwarte winterpositiebroek maat 42 (H&M). Deze broeken zijn ingekort (ik ben ongeveer 1,58)
Beddegoed voor wiegjes (lakentje, molton en 2 dekentjes) Dekbedovertrek van Jip en Janneke (standaardmaat)
Ik zou heel graag de badcapes en t beddengoed voor de wieg samen met het jip en janneke dekbedset over willen nemen. Mocht je het al vergeven hebben, dan hebben wij pech natuurlijk
Wow, veel reacties, wat leuk. De volgende spulletjes zijn al gereserveerd: kinderkleertjes, rompertjes en jasje zwarte en witte buikband zwempakje positieblousjes, -hemdjes, -shirts en -vest beddegoed voor wiegje en dekbedset jip en janneke badcapes