Hallo dames, weet iemand of er een kortingscode voor deze winkel is. Ik kan het niet vinden. Wil een grote bestelling doen en een kortingscode zou welkom zijn. bedankt alvast.
Geen idee voor kortingscode maar wel een hoop gezeik gehad met een bestelling. Boek van Woezel en pip was helemaal beschadigd en een knuffel was helemaal vies. Het leek wel of het al gebruikt was of dat het al jaren in de showroom stond. Hun zeiden daar kunnen we niets aan doen. Ik kreeg geen ander boek of knuffel. Kon het wel op eigen kosten terug sturen. Nou voor mij daar nooit meer een bestelling.
Oh dat is echt balen zeg! 3 jaar geleden wat bij hun gekocht en naar alle tevredenheid, dus vandaar dat ik nogmaals wilde bestellen. Ik zoek nog even door, maar bedankt voor je reactie. Ik hou het wel in mijn achterhoofd.
Hier de afgelopen tijd een keer of 3 bij hun besteld, alles zeer netjes geleverd. Ik denk niet dat hun aan kortingscode's doen, ze doen ook niet aan tweelingkorting omdat hun prijzen al laag zijn zeggen ze.