32 weken zo misselijk!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 31 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Sinds 1.5 week opeens zo misselijk. 24/7 door lang. Mn ogen zijn lijkt vermoeid en pijn... Kindje is lekker druk dus daar maak ik me nog geen zorgen over. Bloedruk vd was goed, geen eiwitten in urine. Ijzer was aan de lage kant waar ik nu drankje voor heb maar van ijzer tekort word je niet misselijk zegt mijn vk. Ik moest maar pilletjes tegen misselijkheid vragen aan mn huisarts, dus gedaan.

Wie herkent dit? Over 6 weken krijg ik gelukkig keizersnede dus het einde is in zicht. Toch maak ik me zorgen. Ik herken dit niet. Bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest en nooit geweest ook. En nu opeens stront misselijk :(

2. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Heb exact hetzelfde, hele zwangerschap geen misselijkheid gehad nu ineens wel. Kan je er helaas niet veel mee helpen, maak me er ook een beetje zorgen om maar kan me ook wel voorstellen dat het normaal is. Gaat vaak wel heel even wat beter nadat ik wat in de maag heb.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat vervelend! Ik had in mijn vorige zwangerschap dat ik op de laatste weken na erg misselijk was. Toen waren de laatste loodjes het makkelijkste van de hele zwangerschap. Nu alleen veel zuur waar ik niet lekker van word. Ik word trouwens wel heel misselijk van ijzerhoudende drankjes etc.

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    En daar drankje moet ik juist nemen omdat me ijzer te laag is haha. Dat worden dus nog 6 lange weken

Deel Deze Pagina