Sorry, daar ben ik weer.. Na wekenlang, uren te hebben gezocht ben ik bang dat ik toch Griekenland uit mijn hoofd moet zetten. Want dat lijkt wel onmogelijk qua accomodatie met 3 kinderen of echt onbetaalbaar als je minimaal 1 glijbaan bij het zwembad wil. Maar wat dan wel? Onze eisen zijn: -Met het vliegtuig 10 (of 9) dagen naar de zon eind juni. -verblijf met het hele gezin in hetzelfde appartement of familiekamer. -minimaal 1 glijbaan bij het zwembad. -budget is maximaal 4000 euro. En het zou leuk zijn als we van de omgeving ook een beetje een vakantiegevoel krijgen. Denk aan palmbomen bijvoorbeeld..
Wij zijn een paar jaar geleden in een van deze hotels geweest. Zijn 3 hotels bij elkaar, en ik heb geen idee of ze allemaal all inclusive hebben. Maar in een van die hotels kon je zelfs met 6 personen terecht. Glijbanen genoeg in elk geval voor de kinderen. De vliegtickets en huurauto hadden wij los geboekt, wil je geen huurauto, is dat ook geen probleem, de bus stopt voor de deur. https://www.holidayworld.es/en/
Wij zijn hier geweest en hadden een 3 kamer appartement maar weet niet of je de glijbaan leuk genoeg vindt ... Kan me voorstellen dat het voor oudere kinderen een te kleine glijbaan is. https://www.tui.nl/marins-playa-509533704/
Het hotel was bij ons via booking.com €1100 voor een week (4 personen all inclusive). De vliegtickets heen €27 en terug €54 per persoon. Dus volgens mij blijf je dan heel ruim binnen budget. Scheelt natuurlijk wel of je in of buiten de schoolvakanties gaat.
Als je los boekt (dus accomodatie via booking en vlucht via transavia) zou je toch echt binnen je budget kunnen blijven zou je zeggen. Wij zijn afgelopen zomer met 5 personen voor 640 euro naar mallorca gevlogen via transavia . Dit was dan wel pas 21 augustus maar eind juni zou ook goedkoper moeten zijn zou je zeggen
Op www.prijsvrij.nl zie ik 7 dagen Kreta, all in, star beach voor € 3.500,- voor 5 personen op 1 kamer.
Als ik dat doe krijg ik inderdaad allemaal resultaten waar ik wel enthousiast van word, maar als ik er dan op klik staat er 'niet beschikbaar, pas je filters aan'.
Wat vreemd, heb je de data wel ook al ingevoerd? Dit heb ik zelf op vakanties.nl juist nooit in tegenstelling tot andere sites!
Ja, aantal personen en data. Dan komen er genoeg leuke opties, maar als ik er vervolgens op klik niet beschikbaar.
Daar moet je wel voorzichtig mee zijn. De kans is heel groot dat je dan met zn vijven op een 2 persoonskamer wordt gepropt. Gewoon 2 op de bedbank en dan nog een opklapbed er bij. Believe me, dat wil je echt niet
Klopt, met zoveel personen op 1 kamer dat kan in principe niet, en als het wel kan dan lig je eigenlijk in de familie tombe naast elkaar. Dus sowieso altijd kiezen voor minimaal een 2 kamer appartement. Dan nog zullen er 2 op een bedbank moeten en 1 op een opklapbed maar dan heb je in ieder geval wèl 1 aparte slaapkamer
Wat een invulling! Al 2 keer met 5 personen in een prima verblijf gezeten. 2 slaapkamers met bedden en een slaapbank in de ruime woonkamer. Zie bv balaia golf in Portugal
Ja, daarom schrijf ik dus ook? Dat je dus goed moet kijken wat je boekt? Dat minimaal een 2 kamer appartement (en in jouw geval zelfs een driekamer appartement!) prima is. Maar dat er genoeg hotels zijn die je zonder blikken of blozen in 1 hotel kamer proppen. En ik vul niks in, heb op een reisbureau gewerkt en ben dit zo vaak tegen gekomen. Zeer teleurgestelde mensen die hun beklag kwamen doen maar het toch echt zo geboekt hadden omdat het zo werd aangeboden
Zou jij me dan misschien iets kunnen adviseren? In Turkije vind ik het overigens wel, dus dat zou een optie kunnen zijn. Maar ik vind die enorme hotelgebouwen met grote zwembaden zonder ook maar enige sfeer niet zo aantrekkelijk. Wat ik vind is echt massa is kassa zeg maar, geen mooie groene omgeving, geen palmboom, niks..