Welke buggy?

Discussion in 'Verzorging' started by Ennas86, Mar 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ik ben opzoek naar een lichtgewicht buggy die later ook op de fiets mee kan!

Maar ik heb geen idee.. ik vind de quinny zapp er mooi, maar ook wel prijzig! Welke buggy gebruiken jullie? En hoebevalt die?

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb de Koelstra Simba gekocht. Juist omdat hij lichtgewicht is en op de fiets mee kan. Wat voor mij ook erg belangrijk was bij de aanschaf is dat hij stabieler is dan de zapp. Deze wil nl nogal eens omvallen met bijv een tas aan de handsvaten en door de bouw van de simba zal dit moeilijk gaan. Wat voor mij ook erg belangrijk is, is dat er verschillende standen opzitten waardoor mijn ventje ook kan slapen ( dit is bij de zap ook niet).
    Hier dus een erg tevreden Simba gebruikster.

Groetjes Kim

3. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Hier de MacLaren techno XT. Is duur, maar dan heb je wel wat en hij kan ook mee op de fiets.

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Wij hebben de MacLaren Quest. Hij bevalt prima, en is lekker licht. Toch vind ik een wandelwagen veeeel fijner lopen dan een buggy, maar soms heb je gewoon een buggy nodig.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb sinds kort de Maxi Cosi Mila, rijd erg fijn!
    Vond de Zapp ook erg fijn rijden maar die kan niet in ligstand.

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Misschien een domme vraag, maar waarom heb je een buggy nodig? Dan kan ik gaan sparen voor zo'n ding, als ik hem nodig heb ;)

7. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    een buggy is wat makkelijker mee te nemen bv op de fiets. Ik vind zo'n ding echt een must. Wij hebben ook de maclaren quest

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Bedankt voor je reactie.
    Ik fiets nu bijna nooit, misschien dat dat wel gaat veranderen als meisje mee kan op de fiets.. Maar misschien ook niet, ik woon vlakbij het centrum dus daar hoef ik niet op de fiets naartoe :)

9. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Waarom wij een buggy hebben gekocht?
    Wij hebben een kleine auto en een buggy neemt veel minder plaats in als een wandelwagen. Daarnaast vind ik het wel handig als ik met de trein ga: de buggy kan ik gewoon optillen en de wandelwagen niet. Toch wel handig, hoor!

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik lees ook even mee.
    We hebben er nog geen en lijkt me wel prettig om de buggy te gebruiken als we weg gaan zodat dat bakbeest van een wagen niet mee hoeft.

Is een buggy met verschillende standen handiger?

11. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    heb hier er eentje van de prental van een aanbieding die ze toen hadden deze kan ook mee op de fiets maar let dan wel op dat je een deluxe buggy drager neemt die is namelijk tot 7 kilo
    je hebt bij de prental voor een paar tientjes meer ook een lichtgewicht versie hangt een beetje van je budget af.

ik ben er iig wel heel blij mee vooral in de auto (waar hij standaard in ligt)is het erg prettig.

12. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    zijn er trouwens dames/ heren die ervaring hebben met een buggy drager tot 7 kilo als je ook nog fietstassen en een achterzitje hebt.

mijn bagagedrager is al verlengd maar vraag me af of het gaat passen om er ook nog een buggy mee op te doen.

13. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard

De buggymee is verlengt en komt dus voorbij je normale bagagedrager. Ik heb ook fietstassen en heb geen last van de buggy.

Groetjes Kim

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

15. Journey

Journey Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,404
    0
    0
    ik heb een chicco liteway bloom bevalt ook wel goed wij hebben hem vorig jaar ook mee op vakantie genomen

Share This Page