Belly babykruik of een gewone waterkruik

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pipelina, Jul 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Hallo hallo

Ben inmiddels druk inkopen aan het doen voor de kleine en nu zag ik in de winkel de belly babykruik. Dit lijkt mij een handige kruik, geen mogelijkheid tot lekken en altijd goed op temp!

Heeft iemand ervaring met de belly of is een gewone waterkruik gewoon beter?

Gr Pip

2. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    ik had hem te leen van een kennis. Heb hem voor de bevalling geprobeerd en leek me een prima ding. Had alleen zelf al twee gewone kruiken gekocht en de kraamverzorgster die wij hadden pakte liever de gewone kruik. Heb hem dus niet gebruikt.
    Gewoon ook kijken of je het het geld waard vindt: mijn dochter is in mei geboren en de kruik hebben we alleen in de kraamtijd gebruikt, de eerste paar dagen. Daarna is ie in de kast verdwenen.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb hem ook en vind het een perfect ding!
    Je gebruikt hem inderdaad maar weinig maar jij bent in de hersft uitgerekend zie ik dus waarschijknlijk zul je hem wel ietsje langer nodig hebben.

Die is vooral handig bij het verwarmnen van het bedje.

Ik heb de mijne geleend dus kostte niks

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb een gewonen kruik en een belly warmer

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb hem ook en vind het een perfect ding!
    Je gebruikt hem inderdaad maar weinig maar jij bent in de hersft uitgerekend zie ik dus waarschijknlijk zul je hem wel ietsje langer nodig hebben.

Die is vooral handig bij het verwarmnen van het bedje.

Ik heb de mijne geleend dus kostte niks

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb een gewonen kruik en een belly warmer

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ik heb ook beide. Kraamverzorgster wil een gewone kruik vanwege de vorm maar de bellywarmer is wel ideaal om het bedje voor te verwarmen en voor later of voor mezelf!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Nu is mijn vraag dan weer, waarom pakte de kraamverzorgster de gewone waterkruik? Vanwege de vorm of puur vanwege het feit dat ze niet bekend was met de belly warmer.
    Ik ben namelijk eigenwijs en vind veiligheid een stuk belangrijker dan wat de kraamverzorgster handiger vindt. Je hoort zo vaak verhalen van kinderen met brandblaren van een te hete waterkruik .

Gr Pip

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

de kraam verzorgsters gebruiken lieven een gewone kruik is mijn bevinding ze zijn zeker wel bekend met de electronische.en de belly warmer is en toen ge komen om dat er matras hoezen zijn waar het water op blijft liggen.ik weet niet waar je vandaan komt maar er zijn ook genoeg bureaus die ze niet eens mogen gebruiken.

en als je dat toch wil dat ze dat ding gebruiken.dan moet je het op eigen risico doen want als de kleine onderkoeld raakt moet het als nog naar het ziekenhuis en dat gaat van je uren kraamzorg af, hun redenatie is dat de andere dingen niet lang genoeg warm blijven en zeer warm zijn in het begin.

10. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hadden alleen de belly dus ze moest die wel nemen :) maar stond ook bij ons op de uitzetlijst van de kraamverzorging
    het was en is iedeaal....Teun is van december dus goed nodig gehad in de winter en afgelopen winter om zijn bed voor te verwarmen...zeg nu zelf ligt toch veel lekkerder een warm bedje....
    en ze zijn zo warm en geen geknoei meer....
    bij een evt volgende zou ik hem zo weer gebruiken ideaal...

ps nu gebruik ik hem ook als ik hele koude voeten heb... ;)

Share This Page