het valt me op dat hotels bijna nooit kinderbedjes hebben. Onze dochter slaapt nog in een ledikant maar er zijn er maar zo weinig waarbij een kinderbedje plaatsbaar is. Kijk ik nou zo verkeerd? Hoe doen jullie dat met een kindje wat nog in een ledikant slaapt? Of is er een ander goed alternatief dan een hotel?
Wij namen altijd en overal ons eigen campingbedje mee. Of de accommodatie nou wel of niet een bedje voor haar hadden. Gewoon fijn gevoel dat ze in iets van haarzelf lag. Dat voelde dan ook weer vertrouwd! 😄 Ohh en plaatsbaar.. ach een beetje schuiven en er is altijd ruimte!
Wij zijn vorig jaar naar Griekenland geweest en daar hadden ze gewoon in het hotel een campingbedje. Overigens in ons geval een heel net bedje wat ook iedere dag werd verschoond. Dat is ons erg goed bevallen. Misschien via telefoon/mail contact opnemen met het hotel of ze over campingbedjes beschikken? Ik denk dat een hotel wat geschikt is voor kinderen qua zwembad/glijbanen/speeltuin/... ook wel campingbedjes heeft.
Ik ben juist nog vrijwel nooit een hotel tegengekomen waar ze niet beschikbaar waren, haha. Waar zoek je (welke plaats)?
Daar ging ik eigenlijk ook vanuit Lizzy. Maar als ik het niet terug vind dan ga ik gelijk twijfelen 😅 Shaddixxx, ik sta nog open voor alles! Gedachtes gaan nu beetje naar Spanje (zuid of eiland), Portugal, Italië en Griekenland.
Ik heb zowel in Portugal als op Sicilië in verschillende hotels (rondreizen) altijd nog een kinderbedje kunnen boeken, gewoon aangeven bij opmerkingen of erachteraan bellen of mailen.
Hier bij alle hotels (binnen en buitenland) altijd nog gewoon een bedje gekregen hoor. Staat vaak los bij de boeking als baby pakket. Ik nam wel altijd eigen hoeslaken, slaapzak etc mee. Hotels dekken vaak op met niet goed passend kinderlinnen.
Bedankt! Als er nog tips zijn qua goed hotel met leuke dingen te doen voor een dame van bijna 2 dan zijn die zeker welkom 😉
Ohh nee met vliegtuig zijn we nog nooit met dochterlief geweest dus kan je daar niet bij helpen! 😊
De meeste hotels hebben over het algemeen altijd juist wel kinderbedjes beschikbaar alleen moet je dit tijdens je boeking door geven, ze staan niet standaard in hotel kamers.
Ik zal er op gaan letten! Als we met de auto op vakantie gaan nemen we ook altijd ons eigen bedje mee voor haar 😊