Zoals de titel al zegt: vanaf welke leeftijd is de kindercottage van cp leuk? We willen in maart een weekje cp doen, maar twijfelen of we voor een vip huisje gaan of een kindercottage (premium). Zoonlief is dan ca 14 maanden.
Volgens mij kan het voor elke leeftijd? Je hebt sowieso al je babyspullen bij de hand en een leuk stapelbed dacht ik voor de oudere kids en een hoek met speelgoed. Denk dat het prima kan voor je zoon en dat het fijner wat meer speelruimte dan in een gewone cottage.
Een kindercottage is juist heel fijn bij een kindje van de leeftijd als van die van jullie. Er staat een commode, box, kinderstoel, extra speelgoed, badje, etc. Ik zou je trouwens ter overweging willen meegeven om in een Landalpark te gaan. De huisjes zijn daar echt veel beter en de kindercottages ook veel fijner.
Die vernieuwe kindercottage zien er super gaaf uit. wij hebben vorig jaar in een oud kindercottage gezeten, dochter 2 vondt het niet veel aan.....had liever haar eigen speelgoed. er is wel een wipstoel, babybadje aanwezig, box heb ik niet gezien, wel een ledikantje en stapelbed.