Vanaf welke leeftijd kindercottage cp?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Poohbear82, Nov 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Zoals de titel al zegt: vanaf welke leeftijd is de kindercottage van cp leuk?
    We willen in maart een weekje cp doen, maar twijfelen of we voor een vip huisje gaan of een kindercottage (premium). Zoonlief is dan ca 14 maanden.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Volgens mij kan het voor elke leeftijd? Je hebt sowieso al je babyspullen bij de hand en een leuk stapelbed dacht ik voor de oudere kids en een hoek met speelgoed.
    Denk dat het prima kan voor je zoon en dat het fijner wat meer speelruimte dan in een gewone cottage.

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,239
    11,819
    113
    Een kindercottage is juist heel fijn bij een kindje van de leeftijd als van die van jullie.
    Er staat een commode, box, kinderstoel, extra speelgoed, badje, etc.
    Ik zou je trouwens ter overweging willen meegeven om in een Landalpark te gaan. De huisjes zijn daar echt veel beter en de kindercottages ook veel fijner.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Die vernieuwe kindercottage zien er super gaaf uit.
    wij hebben vorig jaar in een oud kindercottage gezeten, dochter 2 vondt het niet veel aan.....had liever haar eigen speelgoed.
    er is wel een wipstoel, babybadje aanwezig, box heb ik niet gezien, wel een ledikantje en stapelbed.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Wij hadden er pas een van Landal met ons zoontje van 22 maanden, echt ideaal! Zou het zo weer doen.

Share This Page