Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je een code voor 10% korting. Ik wacht al 2u op die mail.. Iemand van jullie wel ontvangen of weet je hem nog? Ik gok dat het een algemene code is. Toch wel leuk als je een flinke bestellingklaar hebt staan
Houd er wel rekening mee dat er niets retour mag want ze zijn of al failliet of bijna failliet. Dat werd ons verteld toen mijn moeder vorige week iets kocht.
Ja klopt. Maar er komt een doorstart, een aantal winkels gaan opgeheven worden en zo wordt er wel eea veranderd. Zus van mijn (aangetrouwde) tante werkt op het hoofdkantoor. Maar dat maakt voor mijn bestelling niet uit.
Ze zijn al per 21 april 2015 failliet. Had het niet gelezen en online op 21 april kleding besteld. Als je online kleding hebt gekocht kan je dit alsnog binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Heb ik ook met een gedeelte wat ik heb besteld gedaan, en vandaag keurig mijn geld op mijn rekening teruggekregen. Ts. Helaas geen kortingscode.
Ook ik kreeg netjes en snel mijn geld terug van de geretourneerde spullen ondanks het faillissement. Die kortingscode duurde bij mij tot de volgende ochtend en bij een ander mailadres heb ik m nooit gehad