Even een vraagje op dit moment vieren wij vakantie met onze zoon in Zuid Frankrijk. Misschien, willen we als verassing, volgende week op de terugweg een hele dag naar disneyland gaan. We zijn al vaker een aantal dagen geweest, maar gewoon even 1 hele dag de leukste attracties doen en dan na sluiting naar huis rijden. Nu vroeg ik mij af of er werkende kortingscodes zijn. Ik heb wel dit gevonden en het scheelt 31,50 op de kaarten bij dianeyland zelf. Daar zouden we dan mooi de parkeerplaats voor de camper mee kunnen betalen. Maar is dit betrouwbaar, kent iemand deze site? https://www.tiqets.com/nl/checkout/tickets-voor-disneyland-r-parijs-ticket-met-datum-p975463/booking_details/ Of zijn er dames die zelf een kortingstip hebben?
Ik ken alleen dlp kaarten. Hier hebben ik een aantal keren voor een flink lagere prijs dan bij disney zelf losse kaartjes en jaarkaarten gekocht.
Bedankt voor de tip, wat ik zie zojn alle weekend dagen uitgesloten dus dat kan dan niet voor eventueel aankomend weekend.
De flex kaart is wel geschikt voor in het weekend, en scheelt alsnog met bij Disney zelf kopen. Wel moet je van tevoren toegang reserveren, dus let daar even op!