Vandaag bij onze AH 2 grote containers vol met luiers. New Baby, Baby Dry en Active fit (normale en voordeelpakken) 35% korting. Ivm wijzigen verpakking. Op=op! Net maar even 6 pakken voor de kleine meid gehaald. En 6 voor de baby haha . Scheelde 50,00 euro
Hier was het ook 35% korting, maar je hoefde er niet 3 pakken voor te kopen, bij 1 pak kreeg je ook al 35% korting.
Yup bij onze AH ook, alleen na uitrekenen wat het per luier kost vond ik het niet zo heel erg goedkoop.... ik zie wel eens betere aanbiedingen
hier ook niet..bij de etos daarintegen wel....die jumbo dozen...3 halen 2 gratis das 70 euro korting....voor heel wat meer pampers als je bij deze hebt
Vanmorgen bij de AH geweest, maar hier ook geen afgeprijsde pakken pampers. Alleen nieuwe verpakkingen met meer luiers voor 14 nog wat liggen in het schap.
woon echt verkeerd... geen ah's die korting hebben, geen enkele kruidvat met de luierbroekjes voor 5 euro.. pfff
Ik zag vandaag dat ze hier bij de Jumbo ook de oude verpakkingen uit de schappen aan het halen waren. Misschien komt daar ook een interessante aanbieding?
etos heeft ook de oude verpakkingen in de aanbieding 3+2 gratis, uitgerekend en das goedkoper dan de ah (bij ons ook 35% korting) Alleen bij de kruidvat geen aanbiedingen gezien, terwijl bij alle winkels de oude verpakkingen eruit gaan.... dan maar ff bij de etos langs.