Hier getwijfeld tussen Bondolino en Manduca. Uiteindelijk de laatste gekocht op marktplaats en bevalt super!
Ik heb een paarse bondolino maar dat zal vast niet veel anders dragen . Ben er heel tevreden over en het de oudste er veel mee gedragen. Mijn 2,5 jarige dochter vind het nog steeds leuk om eens op mn rug te zitten. Babylief is niet zo van het dragen dusver.. Maar daar kan de Bondolino weinig aan doen
Wij hebben de olijfgroene bondolino. Mijn man is er heel tevreden over. Helaas ben ik aan de kleine kant waardoor ik het niet kan gebruiken
Ik heb altijd de manduca gebruikt. Heerlijk ding. Als je trouwens een drager zoekt die je vanaf de geboorte kunt gebruiken is raad ik de bondolino aan.
Bondolino, echt perfect. Zwarte kleur met een motiefje, maar is al wel wat verkleurd door de zon. Draagt prettig en is vanaf de geboorte te gebruiken! Zeker een aanrader. T.o.v. de manduca, net iets makkelijker als jij en je partner willen gaan dragen, geen verstelwerk met gespen.
Wij hebben de bondolino en die heeft aan de achterkant een klipje die je dicht kunt doen. Die zit bij mij dus veel te hoog en de banden over de schouders zijn te breed waardoor ze van mijn schouders glijden.
Ik zit ook zo af en toe al te kijken, ik denk dat ik voor de bondolino ga lees veel positieve reacties!
Ik ben ook verkocht denk ik..... Zat eerst te denken aan een Babylonia Tri Cotti, maar ben me ook gaan verdiepen in de Bondolino, lijkt me een heerlijk en geweldig ding!
Ik krijg de zwarte Bondolino kado van opa bij geboorte . Ben ook benieuwd, vooral ML, die kan niet wachten om zijn kleine meisje bij zich te dragen hihi.