Ik heb al genoeg leuke kamertjes gezien op internet. Een kast hebben we sowieso niet nodig. Sliepen eerst 1 hoog en haddden beiden onze eigen kledingkast. Nu slapen we 2 hoog en hebben daar een mega kast op zolder.
Wij hebben de commode hiervan. Ik vind hem erg mooi. Hout is wat ruw ( als in met hobbeltjes en kuiltjes niet splinterig) maar is goed stevig en het matte wit vind ik er goed bij passen. Bij ons zitten er helaas op meerdere plekken dunne scheurtjes in de lak (door het werken van het hout?). Hebben dit wel gemeld bij het verkoopadres maar moesten de hele commode terug brengen om te kijken of dit onder de garantie valt. Tot op heden nog geen tijd/zin in gehad maar het stoort mij ook niet echt. Is andere mensen ook nog nooit opgevallen. Hij is wel iets smaller als reguliere commodes. Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat we klein wonen.
Had niet gezien dat ik een reactie had. Oké, natuurlijk ga ik ook echt kijken in de winkel, maar was alvast nieuwsgierig. Dankjewel voor je reactie! Opzich kunnen wij wel een grote commode gebruiken anders is de kamer zo leeg, we nemen namelijk geen kledingkast. We hebben de op dezelfde etage al twee kledingkasten die nu leeg zijn.