Hallo, Wie heeft er pas de blije doos opgehaald en gebruikt de kortingscode van geboortepost voor 50% korting op een proefdruk niet? (1,75 euro korting) In de doos zit een envelop met een voorbeeld van een geboortekaartje. De kortingscode staat aan de binnenzijde. Wij willen graag 2 proefdrukken aanvragen (1 voor een meisje en 1 voor een jongen) en een extra kortingscode is dan leuk meegenomen. Mocht u een code hebben en niet gebruiken dan zou het fijn zijn als u deze aan mij wil mailen; cramer79@hotmail.com Bedankt alvast! Groetjes, Leontien
Bedankt voor je reactie Anne, maar de code 2x gebruiken heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet. Daisy; ik heb de code nog niet gekregen. Als je er 1 hebt; zou je hem dan aan cramer79@hotmail.com willen mailen? Anders misschien iemand anders? Bedankt alvast! Groetjes, Leontien
Ik heb er een. Ik zal 'm later naar je mailen. Lig nu op bed. Mijn meisje heeft me de hele nacht wakker gehouden.
dat had ik dus ook maar zover ik weet zijn de kortingscodes hetzelfde dus zodat je ook geen extra gebruik ervan kan maken.. jammer he? of is jullie code wel anders?
heeft er iemand toevallig nog een code die niet gebruikt is? wij willen een proefdruk laten maken voor ons geboortekaartje..