hallo allemaal, ik ben op zoek naar een kortingscode van goed gemerkt. Woensdag ben ik onverwachts veel te vroeg bevallen en voorlopig blijft onze kleine meid logeren in het UMCG. Natuurlijk gaan er spulletjes van onze uk mee naar het UMCG en hiervoor moet ik ze labelen. Op de site van goed gemerkt zal ik leuke labels alleen schrok een beetje van de prijs !! Wie heeft er nog een leuke code voor ons liggen voor een beetje korting ??
Ik heb indd bovenstaande ook gekregen vandaag op de 9maandenbeurs! En Succe smet de kleine in het ziekenhuis en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je kleine meid snel lekker bij jullie thuis in haar eigen bedje slaapt! x
Thanks! Was ook op zoek naar een kortingscode. Had al die troep uit die zwangerschapsdozen inmiddels al weggegooid, dus nu ook mooi 5,- korting mee kunnen pakken! Sterkte met de kleine meid! Je zult wel een aantal weken zoet zijn met de ziekenhuisbezoekjes... Onze zoon is in december ook 9 weken te vroeg geboren en hij heeft tot 37 weken in het ziekenhuis gelegen. Maar hij doet het echt heel erg goed en loopt nog steeds in de pas met zijn leeftijd als hij wel op tijd geboren zou zijn. Het is even door die zure appel heen bijten, want die ziekenhuisbezoekjes zijn behoorlijk vermoeiend, maar als ze eenmaal thuis is kan het grote genieten beginnen...