Bon gevraagd

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Jacky78, Mar 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Van het werk van mijn man mogen we nog een kraamkado uitkiezen.
    Vanwege omstandigheden hadden we dit eigenlijk niet verwacht, maar nu is het zo dat we eigenlijk alles wel al gekocht hebben (denken we).
    We mogen zelf iets kopen en dan de bon indienen. We hebben geen idee wat we nu nog oeten kopen, maar de spullen die wij gekocht hebben staan op een bon van 2011.
    Kan iemand mij nu helpen aan een bon, van het jaar 2012, voor
    1) een complete doomooset
    2) een stokke tripp trapp kinderstoel eventueel met accesoires

Deze bon zounik dan graag per mail ontvangen, dan halen we hier je naam/adres weg en kunne wij deze bon indienen. Maar het moet dan dus wel een bon van 2012 zijn.

Alvast bedankt!

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kun je niet iets van speelgoed uitzoeken waar ze later wat aan heeft.
    Iets van FP of Vtech ofzo?

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

duplo trein of zo?

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Ja, tuurlijk kan ik wat speelgoed uitzoeken.
    Maar het mag euro 150 kosten. Dus als ik nu voor dat bedrag speelgoed moet gaan kopen, dan vind ik dat een beetje 'zonde' omdat ze daar nog niets aan heeft....

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

het nadee van je bon afgeven is dat je zelf niets meer hebt voor als er iets niet goed blijkt te zijn aan je stoel. Je bent jegarantie kwijt. En Lynn heeft toch ook nog niets aan de trip trap of je moet er een newbornset bij kopen, heb je die al? is misschien ook wat anders. Zou anders toch speelgoed kopen. Hier hebben beide kinderen 100 euro gehad van mijn opa en daar hebben we duplo van gekocht. Als ze er te oud voor zijn halen we het uit de duplobak en bewaren we het voor ze (weet precies wat ze hebben gekregen).

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    je zou ook cadeaubonnen kunnen halen van bv babydump/babypark/prenatal.
    doen wij ook, voor je het weet heb je weer wat nodig.
    nwe buggy, autostoel, kleding.

7. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koop een fietsje of een autostoeltje waar ze na de maxicosi in moeten. Die dingen zijn echt megaduur! 't Is toch een cadeau voor je kind in principe of voor jullie als ouders? Gaat het geld anders op de grote hoop of ga je er boodschappen van doen? Misschien kun je anders een bankrekening openen en vragen of ze daar geld op storten. Geld is geld hoor, het bedrijf kan ook zelf een bon maken.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Je kunt ook een stokke stoel kopen.
    De bon kopieëren, opsturen naar je werk, en dan de stokke terug brengen naar de winkel.

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    houten treinbaan? als je lekker veel onderdelen neemt ben je zo aan die 150 euro hoor.

10. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Koop alvast een autostoel in een hogere groep zou ik zeggen eventueel een familyfix ofzo ;P

11. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is fraude...

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    a) ze gaat dadelijk in de autostoel van haar grote zus (dus de opvolgstoel voor haar grote zus zouden we kunnen kopen van het geld van de zaak, maar die stoel hebben we voorlopig het eerste jaar nog niet nodig)
    b) het is een cadeau voor ons kind, dus eigenlijk is die opvolgstoel ook niet aan de orde aangezien die voor haar grote zus is
    c) geld op de grote hoop? Nee maar dan kunnen we iets kopen wanneer het ons uitkomt
    d) het bedrijf wil geen geld storten, anders hadden ze wel geld los gegeven....
    e) het bedrijf heeft gewoon belastingtechnisch een bon nodig!

@bon afgeven
    Ik hoef niet de originele bon te hebben, een bon per mail aan mij verstuurd is voldoende.....
    @duplo
    dat hebben we hier al in overvloed
    @ treinbaan
    hebben we ook al een grote set van
    @tripp trapp
    die hebben we dus (zoals in mijn eerste bericht geschreven) al aangeschaft ten tijde van een aanbieding

Ik ben dus gewoon opzoek naar een bon 2012!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Iemand anders bon gebruiken toch ook ;)

Sorry heb geen bon voor je. Zou anders ook cadeaubonnen kopen van prental,babydump,hema ofzo. Tegenwoordig zijn het kaarten en kan je kleine beetjes tegelijk afschrijven. kan je gewoon af en toe een leuk setje kleding kopen etc.

14. Babbs

Babbs Niet meer actief

Het lijkt me toch dat er genoeg dingen zijn te verzinnen die je dan wel kunt kopen. Die opvolgstoel daar kan je kindje tzt toch wel in? Er is altijd toch wel iets te verzinnen? En anders koop je toch een cadeaubon van een winkel? Dan kun je tzt weer verder kijken...

15. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

misschien een grotere autostoel of een driewieler met duwstang?

16. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    haha leuk dat iedereen kado's gaat verzinnen :p

Ze wil gewoon een bon! :D

Sorry, ik kan je niet helpen...hopelijk vind je iemand die zn bon even wil inscannen voor je!

17. jazz

jazz Niet meer actief

Ik heb ook geen bon..maar misschien wel een idee om een bankrekening te openen voor de kleine en het geld daarop te storten. Tenzij jullie zelf het geld hard nodig hebben.

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik wil best wat kopen, dat jij de bon instuurt en ik het geld van je krijg :D geen probleem hoor! ;)

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Beetje jammer al deze (onzinnige) reacties

Ik ga het nogmaals toelichten:

Een cadeau bedenken. Nou als je al een grote zus hebt is dat nu zeer moeilijk....

Driewieler hebben we al. Autostoel is op zijn vroegst pas over1 jaar nodig. Geen plek om het op te slaan.
    Rekening openen heeft geen zin. De baas wil namelijk een bon....
    Het geld hebben we niet zelf nodig.

Het enige zinnige dat ik heb gelezen zijn de cadeabonnen!
    Dat zou nog een optie kunnen zijn.

We willen het gewoon uitgeven aaniets wat we de komende manndendan toch ineens nodig blijken te hebben.... Zodat we hetdan van het opzij gelegde geld kunnen kopen.

Oftewel de baas wil wat geven. Dat we zelf mogen kopen en dan de bon in mogen dienen. Bon heeft hij nodig!

20. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Volgens mij was je in je eerste bericht toch duidelijk genoeg ;) Ik heb nog eens tussen mn bonnen gekeken maar alles is echt 2011. Zal morgen eens bij mn schoonzusje vragen die had ook wat grote dingen aangeschaft! Moet het 1 bon zijn of mogen het ook wat bonnen bij elkaar zijn?

Ik moet trouwens volgende week voor 200,- aan vvv bonnen kopen. Ik weet niet of je er wat aan hebt als ik vraag Of ze 2 bonnen wil maken en dan een van 150,-?

Share This Page