heb daar laatst ook besteld, toen was het ook 2 wk. Had toen 2 pakken newborn en 2 pakken maat 2. Die newborn kwamen al na 3 dagen, de andere na een week
Goedkoop? Is de actie al af want zie alleen de normale prijzen...? Sorry, zie het al Dankjewel voor de tip!!
Ik heb vanmiddag de maat 0 besteld (voor de babyborn van dochter haha) en daar heb ik 2.73 voor betaald en daar kwamen op het einde geen verzendkosten bij. Dinsdag worden ze bezorgd Zal nog eens kijken....
Heb 2 pakken maat 0 besteld voor 2,73 per stuk zonder verzendkosten en krijg ze dinsdag al. Echt 2 minuten geleden. De grote maten zijn volgens mij gewone prijs.
nr 2 is wer bestelbaar maar ik wete niet hoelang de actie nog duurt omdat het een 9 maanden actie is..levertijd maat 2 is weken dus je moet ze niet nu nodig hebben
Nr2 is op dit moment uitverkocht, maar misschien komen ze deze week op voorraad.... Pampers - New Baby Midpak luiers (maat 2)? Bestel nu bij wehkamp.nl
het gaat echt verschrikkelijk snel maar ze passen de voorraad een paar keer per dag aan, ook afhankelijk als mensen annuleren omdat ze bijvoorbeeld toch wel erg veel hadden besteld dus gewoon goed in de gaten houden
Heb even vergeleken met Truus en ze zijn idd goedkoper. Ook goed op de aantallen in verpakking letten!
Zit net op nu.nl en daar komt een reclame voorbij van de pampers 5euro voor een pak maat 3 van new baby. Dus erop geklikt en kon er zo 2 bestellen. Ze zijn er dus weer! Dus 2 pakken a 38 stuks voor een 10tje (verzendkosten gratis)
Wat gek, ik zie ze niet in het overzicht staan! Dus hier de link: Pampers - New Baby Midpack luiers (maat 3)? Bestel nu bij wehkamp.nl