Hallo meiden, Zijn er nog dames die binnenkort (voor 31 aug) naar de efteling gaan? Ik heb een kortingscode waarmee je 9.50 korting krijgt per kaartje (max 4 per keer). De code blijft maar werken terwijl ik zelf al 4 kaartjes gekocht heb, dus ik dacht, wellicht kan ik anderen hier nog blij mee maken. Is allemaal al duur zat Kaartje moet je dan via de Eftelingsite kopen en betalen (28.50 per kaartje) en je ticket kun je vervolgens printen.
Moet je dan voor 31 aug gaan of ze gekocht hebben? Wij willen graag in september gaan en ik was toevallig gisteren al opzoek geweest naar een kortingscode!
Je moet voor 31 aug geweest zijn. In de zomervakantie dus. Voor september heb ik geloof ik 7.50 korting per kaart. Ik zal voor je kijken, vlinder
Wij willen in september ook een dagje Efteling doen, zou ik ook gebruik mogen maken van die code 😊 ?
Toen wij maandag wat kochten in de Efteling kregen we 'Kras&Win'-kaartjes. Niks gewonnen, maar wel 7 korting op kaartjes (maar daar hebben we niks aan omdat we een abonnement hebben). Ik heb twee codes, je kunt met beide codes maximaal 4 kaartjes bestellen die geldig zijn van 1 september tot 31 maart (NIET in de kerstvakantie!). Geen idee of ze vaker te gebruiken, maar bij deze; EEAS3TBP596N EEAVVVG2GJEG
een vriendin van mij heeft hier https://www.groupon.de/deals/freizeitpark-efteling-2-4 kaartjes besteld Duitsers kunnen goedkoper naar Efteling, pretpark snapt ophef om 'Duitse actie' niet | Omroep Brabant nog een link over korting via Duitsland