Wat is nou de allerbeste aanbieding van Pampers? Ik heb bijv bonnen 3 + 1 gratis. Soms zie je pakken staan zoveel voor 25 euro.. Maar wat is nou de allergoedkoopste?
Inderdaad gewoon even de prijs per luier berekenen. Soms klinken ze geweldig die aanbiedingen maar valt het per luier toch nog flink tegen!
2+1 vaak, en soms heeft de ah bijv. ook wel eens die dozen in de aanbieding. de dirk heeft nu ook een goede aanbieding
Zelf gebruik ik geen pampers maar kruidvat maar je zou even uit moeten rekenen wat een luier kost als een pak niet in de aanbieding is. Even de prijs delen door het aantal luiers (aantal en prijs verschilt met de precieze soort en maat volgens mij). Dan weet je dus wat je zonder aanbieding per luier betaalt. Als er dan een aanbieding is opnieuw even de totaal prijs delen door het totaal aantal luiers dan weet je toch of het een zinvolle aanbieding is of niet?!?!?!?
Ik heb laatst ipv 3 losse 2 groten mee genomen, daar zaten geloof ik in totaal 4 extra in voor zelfde prijs.. ahahaha
de ultieme aanbieding is 3 = 2 en dan daar een kortingsbon op inleveren. Maar ten eerste moet je maar net zo'n bon hebben, ten tweede moet er maar net zo'n aanbieding zijn, en ten 3e moet er maar net een winkel zijn die de bon op de aanbieding accepteert. Normaal pak pampers kost tegenwoordig 11,49. Als jij een pak voor rond de 5, 6, 7 euro weet te scoren, heb je een echt goede aanbieding. Meeste acties zijn 3 voor 25 of 4 voor 35 (die laatste vaak met een dvd of speeltje oid erbij).
Bij veel sites zijn de grote boxen met pampers nog niet in prijs verhoogd. Dus bijvoorbeeld maat 3 is 150 stuks voor 31 euro os 21 cenet per stuk ipv 46 luiers voor 11,49 is 25 cent per stuk. maar idd de beste acties zijn bij de etos 3 voor 25 euro, de lihl bon erop inleveren en dan maar 15 euro voor 3 pakken betalen. of via mp en het forum zo veel mogenlijk babyzegels sparen en die bij acties met jumopakken inleveren voor extra korting maar daar moet je etos maar net aan meewerken
ja, sommige etossen doen het. Ik heb gewoon een zootje in d eomgeving gebeld en 1 adoet het. Dus laatst 6 pakken voor 30 euro. Maar er gaat best energie zitten in de jacht op goedkope pampers maa ja heb nu ene flinke voorraad en heb er niet zoveel voor betaalt. ik heb via MP beijvoorbeeld ook wel bonnen gekocht voor 5 euro korting per 2 pakken, en dan zo'n 4 pakken voor (toen nog) 30 euo aanbieding met 2 bonnen was 5 euro per pak maar nu met de prijsverhoging wordt het wel steeds moeilijker maar ze kan nog bijna een jaar vooruit hier