Hier zijn de bonnen weer binnen. Erg jammer dat je ze niet meer bij ah kan inleveren. Wel fijn dat er weer gratis producten bij zitten.
dat is wel heel vroeg.. een maand vroeger dan normaal? en jammer dat ah niet meer mee doet.. met steeds meer weigerende etossen, en geen appie meer... is voordeel lastig te behalen..
zijn er nieuwe winkels voor in de plaats gekomen? en ben wel benieuwd welke artikelen ... dan weet ik of het nog moeite loont er achter aan te jagen
Etos deed al niet meer mee hier. Als de AH ook niet meer meedoet word het wel magertjes met het voordeel. Waarschijnlijk krijg ik ze net als altijd toch niet
Oooh, zijn ze er al? Ben benieuwd, vorige keer ben ik voor het eerst overgeslagen Hier komen ze meestal vrijdags.
Ik heb ze binnen. Gratis: Always Mr proper Dreft vaatwas Oral b Ariel tabs H&s Korting Ambupur Oralb En de rest van de standaard dingen. Geen pampers bij mij Voor mij geen nieuwe winkels. Ik kan ze alleen nog maar bij de jumbo inleveren zie ik. De rest zit hier niet. Behalve idd de kv/etos
Ik heb nog niets ontvangen. De vorige keer wel, dat was de eerste keer. Hopelijk heb ik nu weer geluk
Dat word dus weer even duimen dat ik ze ook krijg, vorige ronde niet Wel jammer dat AH niet meer meedoet.
Hier zijn ze binnen, inderdaad ook geen AH meer, heeel jammer. Ook geen pampers trouwens en buiten de pods geen wasmiddel.. Wel leuke gratis producten gelukkig
Jaaa!! ik heb ze ontvangen en nu vraag ik me gelijk iets af... Ik zag dat bij de Kruidvat weer de GRATIS Ariel actie is. Nu zit er een bon bij van Vibovit die ik graag wil halen (50%) en laat dat nu net een actieproduct zijn. Ook Naturella wil ik halen en is ook een actie product (1+1) krijg ik dan ook nog eens de gratis Ariel of gaat Kruidvat dan weer moeilijk doen???? Dit doen ze daar toch vaak??? Weet iemand dit, anders race ik er vanmiddag nog naar toe
Ik heb zojuist de bonnen binnen gehad, vorige keer had ik ze niet. Jammer van de AH, maar de Dirk, Kruidvat, Jumbo en Coop zitten hier ook dus kan aardig wat daar kwijt. Ook ik heb geen Pampers.
De vorige keer dat Kruidvat die actie had, werkte het bij mij ook met de LIHL bonnen. Dus ik ga morgen idd weer proberen of ze dat nu ook weer doen.
Ja! Ik heb ook weer bonnen gekregen. Helaas geen pampers deze keer. Jammer trouwens dat de AH niet meer mee doet, ik ga aankomende week de bonnen toch proberen te scannen met de zelfscan.
Leuk hoor! Begrijp dat het jammer is dat er niet meer aan "extreme couponing" kan worden gedaan, maar het is toch altijd leuk die korting?????