Deze wil ik zoooo graag!! Iemand een idee? Tweedehands is ook prima, ik MOET hem hebben.... Dress Mi Jo :: Shawls & Accessoires :: Rok Pailletten Picture Perfect sold By Dress Mi Jo
Ik zie hem wel, maar heb geen idee waar je hem kunt kopen Misschien die webshop bellen om te vragen of ze hem nog kunnen bestellen ofzo?
Hmm die webshop bellen is een goed idee! Deze link beter? Dress Mi Jo :: Shawls & Accessoires :: Rok Pailletten Picture Perfect sold By Dress Mi Jo
Oeiii ook héél mooi!! Die ga ik in favorieten opslaan! Wel duur, maar ik vind dat ik mezelf wel een keer mag verwennen
mag ook welleens ! had nog een andere site gevonden waar ze je rok verkochten maar ook uitverkocht helaas dus heb je niets aan
Ik vind die tweede echt heel gaaf!!! En vind t ook wel meevallen qua prijs hoor, alles is er met de hand opgestikt. Heel mooi!!
Me too!! Hoop nog steeds dat iemand me aan het rokje van Picture Perfect kan helpen, anders wordt t toch wel dat andere rokje denk ik! Wat zouden jullie er voor een schoenen onder aan doen? Ik wil het aan op een dance festival (met hoop op mooi weer ) en dan denk ik met een losse top. Liefst het bijpassende topje bij het eerste rokje
Ik zou even googelen op de naam van het rokje, en anders op het artikelnummer: wie weet vind je hem dan? En dat ook op marktplaats enzo even doen dan.
Ik hou ook erg van die pailletten-rokjes! Koop er ieder seizoen wel een . Ik draag ze weliswaar alleen op feestjes, maar daar komen ze ook het meest tot hun recht. Zara heeft er ook ieder jaar weer een paar in de collectie. In verschillende uitvoeringen en kleuren. Zeker ook even het bekijken waard!! Helaas moet ik het nu bij mijn Esprit pailletten rokje houden ( een niet-kokerrok-model, maar iets meer als een bescheiden tule-rokje ), want dat is de enige met elastiek .