Wij hadden er 4 cadeautjes bij deze keer. Een zakje kruiden 5spice Een rol mentos caramel en chocola Een pakje kipfilet voor op brood Een bak griekse yoghurt vanille Helaas ook geen service code kunnen vinden...
Wij hadden bijna dezelfde zaterdag: Een zakje kruiden 5spice Een pakje kipfilet voor op brood Een bak griekse yoghurt vanille Een miniatuurauto van Verstappen
Ja hadden wij ook! En een zak bugles. Snap alleen echt niet waarom we geen kortingscodes meer krijgen
Waarschijnlijk omdat het een aanmoedingsperiode was van Jumbo. Nu het eenmaal loopt, is er geen reden meer om het nog met grote kortingsacties aan te moedigen. Ik krijg zelfs regelmatig mails van Jumbo dat online bestellen zo populair is, dat ze aanraden op tijd afhaal- of bezorgmomenten te reserveren omdat je anders gewoon te laat bent. Waarom zou de Jumbo dan nog extra korting gaan geven?
ben al blij dat we extra producten krijgen haha en niet met 3 gillende kinderen en een kerel die saggo is de winkel in moet. het is nog net geen vechten wie mag uitpakken haha. hij MOEST en zal het doen
Ik vind die extra producten ook super leuk! Bij de AH heb ik ook wel eens boodschappen besteld, en toen kreeg ik als cadeautje alleen een zakje shampoo wat je ook vaak in tijdschriften tegenkomt. Was dat even een domper vergeleken met de jumbo
Ik had een pak bakmix suikervrij, auto van max, oreo, pak kaas Beemster, pak taksi, flesje drinken, 2 proefjes van koffie
Hier gisteren inderdaad ook de boodschappen opgehaald en idd hetzelfde gekregen als dat jij hebt gehad, behalve het pak bakmix vrij. Altijd toch wel leuk om te zien wat je voor extra's krijgt Vanaf volgende week gaat mijn dochter naar de peuterspeelzaal en dan wil ik op dat moment gewoon zelf weer boodschappen gaan doen in de winkel (komt organisatorisch dan beter uit), maar dan ga ik de extraatjes nog missen
Wij hoorde hier dat ze zelf de extras erbij mogen doen per bestelling, ene keer heb je dus wat meer dan de andere keer. Ze krijgen gewoon een doos extras geleverd die ze mogen uitdelen
Ik kreeg net in mijn mail een code voor gratis verzending van je online bestelling. Maar is alleen voor mijn account 🙂