Ah super weer die nieuwe codes, thanx! Hebben iemand enig idee of je ergens kunt zien tot wanneer de codes geldig zijn? Heb er nu nog een aantal liggen van eerder genoemde codes, maar zou zonde zijn als ik een verkeerde volgorde gebruik waardoor sommige codes straks niet meer geldig zijn...
Bij een pot hero jam een gratis pot hero original aardbei (340gr) met de code Hero2degratis (Alleen de H met hoofdletter)
Misschien nog een tip. Ik was inmiddels een beetje door de kortingscodes heen. Heb nog een account aangemaakt op mijn man's naam. En daar kan ik dus weer de kortingscodes gebruiken. Zo heb ik nu 2x een maandbox pampers besteld. 60 euro. - 10 euro korting. 50 euro! Dat is nog een mooie deal
Bedankt voor de Hero kortingscode. Altijd handig voor de voorraad een gratis pot jam erbij Wij hebben hier inderdaad ook 2 accounts, één op mijn naam en één op die van mijn vriend. Bestel gewoon om en om, dus idd 2x gebruik kunnen maken van de kortingscodes. Ideaal!
INLADENFLYER We hadden die al een keer gebruikt maar kregen nu weer een flyer waar hij op stond en ik kon hem weer gebruiken (zelfde account)
Lijkt erop dat alle -10 kortingscodes het inmiddels niet meer doen. Enorm balen! Heb er wel eentje voor 5 euro korting: 5BASKTOTSNEL
Hier helaas hetzelfde probleem. Had nog een aantal codes, echter waren die verlopen en de overige codes allemaal al eens gebruikt, helaas. Nog gegoogled voor nieuwe code, maar tot nu toe niets tegengekomen. Dus hoop erg dat andere nog nieuwe codes hebben ontdekt Ga in ieder geval de 5 euro korting gebruiken, toch nog iets van korting Bedankt!
hier helaas ook door de 10,= codes heen, kon ze juist deze week goed gebruiken.. afgelopen dinsdag de weekboodschappen opgehaald en net de boodschappen voor mn dochter haar verjaardag besteld die worden aanstaande vrijdag thuisbezorgd..
Hahaha die zijn ze vast vergeten! Doet het bij mij gelukkig ook nog! Alvast een bestelling voor volgende week geplaatst.
Ah jammer, ik heb de kerstcode al in het verleden gebruikt, dus hij is niet meer geldig bij mij. Heb nu alleen de 5 euro code die ik voor mijn komende bestelling kan gebruiken en dan zijn mijn beschikbare codes op. Komt qua timing redelijk uit, want dit wordt mijn laatste bestelling voor de vakantie. Hoop dat als ik terug kom er weer nieuwe codes beschikbaar zijn Is toch leuker winkelen zo met die kortingscodes