Iemand toevallig nog werkende codes gevonden die op dit moment werken? GEMAK10 werkt niet meer helaas '' Service verlopen '' staat er.
Deze codes kwam ik op de website kortingscodes.nl tegen. Laten jullie weten welke codes werken? Ik heb net gisteren grote boodschappen gedaan dus hoef even geen bestelling meer online te plaatsen. Alle codes zijn geldig t/m 31 juli: BEDANKT2016 (10 euro korting) 5BASKTOTSNEL (5 euro korting) THUISBEZORGDFLYER (10 euro korting) totsnel (10 euro korting) THUISBEZORGDSEA (10 euro korting)
Als het goed is werken die thuisbezorgd codes al heel lang niet meer. Rest heb ik al allemaal verbruikt haha
Ik ben er achtergekomen dat alleen de code BEDANKT2016 nog geldig is tm 18/7 Heb dus maar weer even een nieuw account aangemaakt hahaha
Nog steeds geen nieuwe he? Hebben jullie trouwens ook zo'n slechte ervaring met fruit/groenten? Vreselijk.
Nee jammer he, de codes worden erg schaars.... Fruit haal ik altijd zelf in de winkel, wil zelf uitkiezen welke ik pak. 'Durf' dat niet aan om via pick-up te bestellen. Maar moet zeggen dat ik op dit moment bv de bananen ook uit de winkel tegen vind vallen, worden snel bruin en zacht. Groenten haal ik meestal uit zak of diepvries en dat gaat wel goed. Vind de houdbaarheidsdatum de laatste tijd erg goed van de verse groente uit zak. Als ik wel verse groente heb, haal ik dat net als fruit zelf in de winkel. Hebben jullie trouwens ook wel eens een eenmalige code van Jumbo zelf gehad? Op mijn vriend zijn account kreeg ik een tijdje terug een code als dank voor de 10de bestelling, maar op mijn eigen account nooit gehad, terwijl ik daar ook over de 10 bestellingen heen zit. We hadden net voor het ontvangst van de code mailcontact gehad met Jumbo over een bestelling die ze verkeerd hadden afgeboekt.... denk dus dat die code een 'goedmakertje' was, welke natuurlijk dankbaar in ontvangst is genomen Of hebben jullie ook wel eens een eenmalige code van Jumbo gehad?
Ja onlangs nog een code gehad, omdat ik al langere tijd niet had besteld op 1 account haha. Maar die was maar 2 weken geldig. Uiteraard net een bestelling gedaan.. dus kon m maar op 1 account gebruiken haha. Afgelopen zaterdag ook jarig geweest, kreeg toen een mailtje van jumbo en had stiekem een kortingscode verwacht, mooi niet dus haha
Hallo dames, Hoe werkt dit eigenlijk? Moet ik eerst een account aanmaken bij Jumbo ofzo? Ga namelijk voor het eerst online bestellen bij Jumbo en wil graag gebruik maken van kortingscodes.
Snoeptomaten gaat altijd goed, maar de rest haal ik bij de groenteboer. Laatst aardbeien en die waren slecht, gemaild en geld terug gekregen. Maar ik bestel het niet meer.
Hoe doen jullie dat met het adres bij een tweede account? Gewoon willekeurig? Of kan je je adres 2x gebruiken?
De aardbeien waren een aantal weken geleden echt drama idd. In de winkel lagen ze er al beschimmeld bij, echt niet fijn!
3 accounts maar nergens kan ik meer een code gebruiken haha. Niemand toevallig eentje via de mail gehad?