Ik heb nog een aantal kortingsbonnen liggen voor pampers! Wij gebruiken geen pampers, dus misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken. Drie keer een bon van Etos voor 3+1 gratis (geldig t/m 4 december) Twee keer een bon van Etos voor 1,50 korting bij aankoop van Pampers babydoekjes 2+1 pak (geldig t/m 4 december) Twee keer een bon te besteden bij vele winkels voor 10 euro kassakorting bij aankoop van 3 pakken (geldig t/m 31 december) Als je mij een envelop met postzegel zend, zou ik de bonnen naar je toe sturen! Het is jammer dat ze blijven liggen
die bonnen heb ik vandaag ook gekregen , wil ze wel gebruiken i.c.m een andere aanbieding mag dat wel?
De actie van de pampers bij etos loopt t/m morgen en de 28e gaan die bonnen in en zijn volgens mij een week geldig.
ja inderdaad ik mocht ze niet gebruiken met de aanbieding, ik twijfel nu of ik het wel of niet ga kopen is het wel een goeie aanbieding? want nu komt het per pak voor 8,60 is dat wel goedkoop??
Ik heb ook nog Etos kortingsbonnen liggen voor pampers 3+1 gratis en 1,50 korting op 2+1 billendoekjes van pampers. Ik ga ze niet gebruiken. Stuur maar een pb en ik kan ze vandaag nog op de bus doen (zijn geldig t/m 4 dec)
Ik denk dat Sharon die van Lekker in het leven bedoelt met 10 euro korting. Die van Etos 3 + 1 gratis is 11,49 korting (1 pak gratis bij aankoop van 4)