De kleertjes.com vaste klanten actie komt er aan! Tijdens deze actie ontvang je maar liefst 20% korting op de gehele collectie van kleertjes.com. Heb je nog vriendinnen die de nieuwsbrief van kleertjes.com niet ontvangen maar wel van deze korting gebruik willen maken? Zorg dan dat ze zich voor maandag 25 oktober inschrijven op de kleertjes.com nieuwsbrief. Alleen dan komen ze in het bezit van de unieke actiecode die recht geeft op het voordeel van 20%! Tevens blijven ze met de nieuwsbrief op de hoogte van onze nieuwste merken, acties en aanbiedingen. Ben je zelf wel lid van onze Hyves maar nog geen lid van de nieuwsbrief? Schrijf je dan natuurlijk ook snel in om te profiteren van deze actie! Aanmelden voor de nieuwsbrief kan gemakkelijk via onderstaande link: https://www.kleertjes.com/index.php?page=mailinglist Graag tot ziens op www.kleertjes.com!
Deze mail kreeg ik: 20% korting voor onze vaste internet klanten! Het is weer zover, onze vaste klantenactie! Tot en met zondag 31 oktober krijg je als vaste klant maar liefst 20% korting op de gehele collectie! Plaats je bestelling gedurende deze dagen én vul de actiecode VK262010 in tijdens het bestelproces. De 20% korting is van toepassing op alle artikelen, dus ook op artikelen die al afgeprijsd zijn! Let op: om de drukte op de website enigszins te verdelen wordt deze nieuwsbrief verspreid verstuurd op dinsdag en woensdag. Ook vragen we je rekening te houden met langere levertijden, veroorzaakt door het enorme succes van deze vaste klanten actie! ******* Heb net besteld, erg druk op de site volgens mij. Duurde allemaal erg lang en af en toe deed de site het even niet en werd er opnieuw verbinding gemaakt. Gelukkig bleef me winkelmandje wel staan
Wat is de site ontiegelijk traag zeg!!!! Ben nu zomerkleertjes aan het bestellen van afgelopen jaar, die zijn sowieso al met 50% korting, en nu nog die 20% extra, is dus samen 70%
Ja ik doe ook een poging, maar lig er steeds uit. Moet zeggen dat het altijd wel traag is hoor. Maar ik blijf proberen, toch e.a leuks wat ik wil. Hahaha
Ik heb net een mooie bestelling geplaatst Hij werd later wel wat traag maar mn winkelwagentje bleef staan gelukkig!
heeft iemand dit rokje? zo ja welke maat en hoe breed is ie ongeveer en de lengte? Bekijk bijlage 103863