Hallo allemaal, is er iemand die vouchers ( codes) heeft voor de winterefteling die je kon sparen bij de karwei. wij hebben geen karwei en ik wil erg graag naar de efteling. wie kan me heel blij maken? ik kan eventueel met iets ruilen ofzo?
Ik heb 12 codes liggen. Ik ga er niet naar toe, dus pb me maar wie belang heeft. Wie het eerst komt ....
als iemand nog vouchers over heeft hou ik me graag aanbevolen. hoor net dat de hond van mijn vriendin onze 6 vouchers opgegeten heeft grrrrrrrr :x en het is zo'n lief beestje normaal dus baal flink
Hè lees ik dit nu pas, heeft iemand misschien nog vouchers over? Ik zoek er 4, zou er heel blij mee zijn
Ik vraag me trouwens even af: is de Efteling op deze 2 dagen puur voor mensen die Karwei-vouchers hebben open? Want abbonementen zijn niet geldig, maar kun je wel gewoon een kaartje aan entree kopen om binnen te komen? Of is het park echt "afgrhuurd"? Vraag het me even af ivm de in te schatten drukte !
Oh jaaa! Wij zijn ook naarstig op zoek naar 8 vouchers, mn zus wil zó graag nog een keer naar de efteling, helaas door de crisis is dat niet mogelijk. En nu ben ik nog zodanig mobiel (25 weken zwanger) dat ik ook nog "leuk" mee kan haha.. Verzendkosten zijn uiteraard voor mijn kosten! Wie o wie kan mij helpen?
Ik las op de site dat dit de pré winter efteling is zeg maar.. maandags gaat de winter efteling voor iedereen open... Maar weet niet hoe het met abonnementen zit...
Ik heb nog een code over voor de liefhebber. Stuur me ff een pb dan krijgt de eerste die reageert mijn code. Boxertje ik heb je de vier codes doorgestuurd! Ik zag dat ze voor een klein bedrag ook op mp worden voor degene did ze heel graag willen...