Ik ben blij als het straks weer januari is, en de maanden van veel eten en lekkere dingen te koop in de supermarkt weer voorbij is. Ik zit nu weer achter de laptop met een zakje kikkers en muizen. Ik vind die dingen zo ontzettend lekker en verslavend. Verder ben ik ook erg dol op de chocoladeletters, maar heb me dit jaar in kunnen houden, heb er nog maar één met mijn man gedeeld dit jaar. Wat is jullie favo snoepgoed met Sinterklaas?
Umh.. kikkers en muizen toch wel op 1.. Op een goede 2e staat marsepijn.. daarna komt alles met chocolade! Maar nu even niet.. Ben weeeeeeer aan het lijnen..
Gevulde speculaas, chocolade letters en chocolade pepernoten en chocolade marsepein... en daarna komen de kerstkransjes weer...
(gevuld) speculaas, chocolade pepernoten en chocolade letters! wat zeker NIET; Marsepein en van die goedkope chocolade mannetjes. Oh, en van die schuimpjes. Blegh... Wat bedoelen jullie eigenlijk precies met kikkers en muizen?
Die kikkers en muizen is ook een soort snoepgoed, het is een soort chocola gevuld met iets zoet, weet niet wat het is. Ik had deze van de Aldi: http://www.aldi.nl/SA_NL/SA_43/BILD01.JPG
Ik vind chocolade letters en die sinterklaas/ pieten poppen (chocola dan) erg lekker... marsepein ook wel.. maar dan weer niet te veel.. Eet echt al jaren geen pepernoten meer.. bleghh!! Denk iets teveel op vroeger.. hahaha... En ik vind de melkchocolade paaseitjes echt het lekkerst!! Die kan ik blijven eten.. ahaha.. X
Pff, ik vind het allemaal wel lekker. Maar het allerlekkerste toch wel schuimpjes en chocoladepepernoten. (Leuk woord voor galgje. ) Die choco-pepernoten heb ik pas trouwens afgelopen zaterdag ontdekt bij mijn ouders.
Die zijn goehoed!!! Heb ze alleen (gelukkig) nog bijna nergens gezien! En marsepein Maar dan geen aardappeltjes.
Marsepijn staat hier absoluut op 1, dan echte pepernoten dus die grote taaie. En op 3 taaitaai. chocola kan ik het hele jaar door wel krijgen dus vind k niet zo interressant.