verwarming aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wie van jullie hebben de verwarming al aan?
    we zijn vandaag bij verschillende mensen geweest en echt iedereen heeft de verwarming al aan!
    ik schrok er van want ik peins er nog niet over om de verwarming aan te zetten in kan me er nu nog op kleden het is nu nog 20,5 graad in huis vind het warm zat.
    ben ik nu zo warmbloedig dan?

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben ook de verwarming aan gezet onlangs, overdag blijft hij nog uit hoor maar savonds merk je echt dat het koud wordt bij ons (veel ramen en slechte isolatie)
    Terwijl ik dit type lig ik ook lekker onder een dekentje hihi

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou bij mij is het geen 20 graden hoor, als ik beneden kom is het 15 graden, ik zet de verwarming altijd op 18 (ben super alergisch voor huisstofmijt, en hoe warmer het is hoe meer last ik daarvan heb).

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Bij ons is t overigens nu zon 20/22 graden met de kachel aan dus ja ;)

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

De verwarming springt overdag vanzelf aan als het beneden de 18 graden wordt.

6. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij staat hier nu ook aan hoor !

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hier staat ie ook aan hoor, kan erg slecht tegen de kou. ik ga ook echt geen dikke truien, zes paar sokken en drie broeken over elkaar aantrekken hoor. nee ik zet lekker de verwarming aan, daar is ie toch voor. hij staat nu op 21,5 graden en dat is heerlijk

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

hier geen kachel nodig het is 20 graden.

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hier net wel even de verwarming aangezet, toen ik boven aan het douchen was.. Toen ik weer beneden was was het lekker warm en heb hem toen weer uitgezet.
    Nu blijft het de rest van de avond lekker warm (heel goed geisoleerd huis!).

Dus ach ja, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.. Lekker fftjes de verwarming aan! Het koelt savonds zo snel af!!!

Trouwens vond het vandaag de hele dag ergggg fris! Was vanmiddag bij mn schoonouders en daar was het binnen echt zooo koud! En dan tegen mij zeggen dat ik me dan maar warmer moet aankleden, hun peinsden er dus ook niet over om de verwarming aan te zetten voor ons. Pff als ze dat nou eerder had gezegt had ik van huis nog een extra vest mee genomen! Ook voor mn zoontje!

10. Female

Female Niet meer actief

Ik heb het steeds uitgesteld maar toen het vandaag 17 graden was heb ik hem toch maar even aangezet :p

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    nou hier echt nog niet. zon staat de hele dag op de ramen, dus het blijft lekker hier 20 graden ong.
    raam sttat overdag zelfs gewoon op een kier open

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier mooi ook nog geen verwarming hoor! Gewoon lekker een paar kaarsen aan en een warme slobbertrui, heerlijk! En onze bovenburen hebben de kachel wel al aan, dus die warme buizen die door mijn huis lopen geven ook al wat warmte af!
    Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, want het is hier echt belachelijkn hoeveel geld we moeten bijbetalen ieder jaar! En dan werken we gewoon allebei en zetten alleen 's avonds de kachel even aan om de kou te verjagen. Kun je nagaan wat mensen die de hele dag thuis zijn wel niet moeten betalen!! Nee, een trui en een paar kaarsen is dan goedkoper en geeft ook lekker wat warmte af! ;)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ga hem nu ook maar even aanzetten voor het eerst. Zit met een trui en dikke sokken achter de comp maar heb ijskoude handen.
    Het is hier ook 16 graden binnen zag ik net (enkelglas en veel tochtgaatjes)

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier is het op moment 22,5 graden. Dus nee geen verwarming aan ;)

Het koelt hier niet zo snel af, maar het wordt aan de andere kant max 26 graden (zelfs met een hittegolf dus).

En nieuwbouw, zeer goed geïsoleerd.

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier ook geen verwarming hoor. Ik trek wel een trui aan als ik het koud krijg.

Denk alleen wel dat het niet lang gaat duren want de kamer van mijn zoontje is wel wat koud, maar goed dat blijft de koelste kamer in dit huis dus of het veel zal helpen....?

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Tot een paar maanden geleden woonde ik in een flat waar er gewoon geen verwariming was tot 1 oktober!!!
    Hoezo oost-europese praktijken?

Nu dus lekker zweten in mijn blote kont bij de verwarming op 25. Gewoon omdat het kan! Hah!

17. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    hier is het 16,5 graad.... maar ook nog geen kachel aan hoor gewoon extra laagje kleding vind het wel best.

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Misschien je ketel een keer na laten kijken?

19. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hier ook, gisteren de kachel aangehad, en vandaag ook weer... Héérlijk!
    Maar 't is hier dan ook altijd best fris.. het tocht zo.

20. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

nee het is hier in huis ook nog 20 graden dus heb hem nog niet aan. zodra het rond de 18 graden is dan zet ik hem aan. Moet ook rekening houden met mn tropische vogels dus kan het niet al te koud laten worden.

Deel Deze Pagina