Als zwangere zou ik het zeker niet doen. Mn vk was heel strikt, die zei gewoon geen kliekjes, dat gaat me te ver maar dit zou ik niet doen!
Mijn ervaring is dat nasi niet meer goed is als het niet in de koelkast heeft gestaan. Ik ben ook wel eens vergeten om de nasi die over was in de koelkast of vriezer te zetten. Als ik de deksel er dan vanaf haalde kwam er een onaangename geur vanaf. Ik eet het dan ook niet meer op. Dus als ik jou was........ vuilnisbak open, nasi erin, vuilnisbak dicht
Nee, dat zou ik niet eten hoor... Een uurtje of 2 uurtjes buiten de koelkast kan nog wel maar langer... nee... Lijkt me niet...
Hier staat het wel eens een dagje op het aanrecht en volgens mij is het dan nog wel goed. Dingen wat ik niet vertrouw nu laat ik m'n man wel opeten
Arme man van je, heeft ie al vaak voedselvergiftiging opgelopen? Nee, zou de nasi weggooien, ik gooi zelfs nasi weg, wat meer dan 1 dag in de koelkast heeft gestaan, manlief wil het dan al niet eens meer eten.
Ik zou het wel Kunnen eten heb wat dat betreft een ijzer sterke maag, maar mijn manlief absoluut niet. Dus hier gaat eigenlijk alles wat langer dan 2 uur buiten de koelkast heeft gestaan weg.
Ik zou het ook niet meer opeten. Een dag is volgens mij te lang om iets buiten de koelkast te bewaren. Als je zwanger bent, zou ik het helemaal niet meer opeten!
Ik zie nu pas dat ze zwanger is nee dan zeg voor 1000% Niet Doen. Kan je beter naar de chinees rijden voor nieuwe nasi (als je er echt veel trek in hebt )
Als de nasi van de chinees komt dan zou ik het helemaal niet doen.. Ik heb altijd mijn twijfels bij de versheid van het eten bij de chinees hier.. gatver!
Hahaahaa jullie zullen wel echt weerstand van niks hebben als sommigen hier denken dat je al van ff iets op het aanrecht ziek wordt In ons oude huis (keuken in aparte ruimte) vergat ik het zo vaak in de koekast te stoppen en vervolgens at ik het nog gewoon op. En voila: ik leef nog steeds Als je zwanger bent kun je best een beetje extra voorzichtig zijn, maar als je niet zwanger bent zou ik zeggen niet piepen maar eten!!! 8)8)8) (ook eten van de chinees eet ik gerust 2 dagen later nog eens, maar dan wel uit de koelkast )
Hier staat best wel eens een nachtje wat op het aanrecht en in de koelkast wordt het maximaal 2 dagen bewaard. Nooit voedselvergiftiging hier. O ja chinees bewaren we 1 dagje in de koelkast Maakt wel verschil of je het zelf vers maakt. Btw 't is hier 15/16 graden in huis, misschien maakt dat nog verschil
Ik zou het gewoon nog opeten in laat het ook weleens op het aanrecht staan (vergeten in de koelkast te zetten) Je wordt echt niet zomaar ziek want alles is zo goed door gebakken dat het gewoon nog goed is. Niet te moeilijk doen hoor als het er nu een week zou staan...