Camping weekend gardameer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pepe, 6 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    #1 pepe, 6 okt 2016
    Laatst bewerkt: 6 okt 2016
    Goedenavond,

Is er iemand bekend met camping weekend aan het gardameer? We zouden half juni gaan, is het gardameer dan nog te doen of al super druk?

Mocht iemand anders een andere camping ( kleinschalig) aanraden ergens in Italie, dan hoor ik dat ook graag. :D

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Vrienden van ons zijn er geweest en die vonden het toen super daar. Gardameer in juni is goed te doen, hebben wij een paar keer gedaan en was goed vertoeven.

Zelf zijn we een keer naar Villagio a mare geweest, weliswaar geen camping maar wel een heel fijn kleinschalig park.

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Wij zijn er dit jaar geweest, wel net na het seizoen.
    Het is een mooie camping, wel op sommige stukken wat steil maar nog goed te doen, ook nu ik zwanger ben.
    Ik weet niet of je een stacaravan hebt? Deze zijn wel wat klein maar je leeft toch vooral buiten. We zijn naar Perchiera en Sirmione geweest en toen ook het Gardameer bezocht. Viel reuze mee qua drukte, vanaf d camping is het Gardameer moeilijker te berieken maar wel een prachtig uitzicht op het meer vanaf de camping.

Wat ik jammer vind was dat er qua animatie weinig was. Waren ook niet overdreven kindvriendelijk. Het jaar daarvoor naar Le Grand Dague geweest( doen we nooit meer, veel te massaal en erg dicht op elkaar) maar de animatie was daar vele malen beter. Ook jammer dat je een badmuts op moet maar goed dat was vantevoren bekend.

Veel Nederlands sprekend personeel

Deel Deze Pagina