Wel in de Duitse versies. Uurtje of 2 kun je je er wel vermaken. Ik dacht dat ze ook met tijdssloten van 2 uur werken.
wij zijn er van de zomer geweest. Leuk voor inderdaad een uurtje of 2. Wij zijn in Lego house Denemarken geweest en vergeleken daarbij vond ik dit wel echt tegenvallen eerlijk gezegd. Veel kleiner, maar 1 groot bouwwerk dat ze zelf uitstallen, en veel minder plekken met allerlei bouwmogelijkheden voor de kinderen. Wel een kleine binnenspeeltuin erbij en een attractie waar ze met toverstokken op van alles moeten schieten, dus dat vonden de kinderen wel heel leuk
Als ik dit zo hoor, dan gaan we het combineren met een dagje Scheveningen. Dank je wel! Denemarken staat ook op het lijstje, maar ik twijfel of we dat volgend jaar beter kunnen doen ivm de leeftijd van de jongste (2 jaar). Voor die van 7 zal het super leuk zijn!
Hebben wij ook gedaan ja, lekker naar het strand, uiteten. In Denemarken hebben ze overal grote bakken vol met duplo, die van ons waren toen 1.5 en 3.5 en ook de jongste heeft zich daar prima vermaakt.