Ik ga altijd graag met mijn 3 kinderen een midweek weg in de meivakantie. Meestal doen we landal in Overijssel of een camping in Drenthe en dan een blokhut. Omdat het een extra mini vakantie is , wil ik liever niet meer dan 500 uitgeven. Een zwembad erbij is leuk. Liefst in Nederland, Duitsland of België. Wie heeft er leuke tips voor een camping met huuraccommodatie of een ander bungalowpark. Leuk voor kids van 11, 8 en 3. Alvast bedankt!
op de utrechtse heuvelrug RCN het Grote Bos | Doorn | Utrecht | Verhuur Vakantiepark EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug | Natuurbeleving | EuroParcs op de veluwe Bungalowpark op de Veluwe | Camping Samoza RCN de Jagerstee | Vakantiepark op de Veluwe | Epe Home - Bungalowpark Kastelenhof Avontuurlijk ontspannen | Recreatiepark De Paalberg
Wij zaten dit jaar in een Capfun park in Drenthe,de fruithof. Beviel echt goed. Volgend jaar gaan we ook weer naar een capfun. Wij waren toen voor een midweek 315 kwijt voor een luxe accomodatie. Voor zover dat bij hun luxe is natuurlijk.