Ik heb hier potjes van olvarit staan 8+ maanden! Wie wil ze van mij hebben? Wel de verzendkosten betalen verder vind ik het prima.. Ze staan hier toch maar in de kast en doe er niks mee. De houdbaarheidsdatum is nog tot ver in 2011. Zowel groente als fruit!!
Wat lief van je? Waar woon je ergens in de buurt? Ik heb eventueel wel belangstelling maar opsturen van de potjes lijkt me niet echt handig en prijzig.
Ik woon niet totaal bij jou in de buurt. Kwoon in Zuid Holland vlakbij Rotterdam.. Zou het opsturen echt duur zijn??
ligt er aan hoeveel je hebt, geloof onder de 10 kilo rond de 6.50, mijn vraag dus ook hoeveel heb je, ik heb wellicht intresse
Ik heb ze even opgezocht: Het zijn totaal: 19 potjes.. 6 groenten waaronder 2 potjes AH & 4 Olvarit 13 fruit: waaronder 2 potjes AH & 1 potje Friso & 10 potjes Olvarit
waar in zuid holland woon je ik woon ook dichtbij rotterdam en als je ze kom halen wat wil je er dan voor hebben
ik vraag het me ook af eventueel waar je woont en wat je ervoor wilt? Mits ze nog niet vergeven zijn.
2 wonders zeg maar waar je woont dat kijk ik wel of dat ver bij je vandaan is. Er zijn er al een paar die het willen maar moet even kijken hoe duur de verzendkosten zijn.