Hoi, Ik heb 2 codes voor het boerenbont servies. (unox, en vd) Ik hoef er niets voor terug. Wie het eerst pbt krijgt de codes. Gr. Kili
Let op dames, als jullie ze aanbieden houdt er dan rekening mee dat je ze wel moet opsturen. Alleen de codes hebben we niets aan, je moet echt de orginele sticker/papiertje van de worst hebben om de korting te kunnen krijgen!!! Als iemand nog over heeft? IK houd me aanbevolen, kan mijn moeder er erg blij mee maken en een postzegel wil ik wel vergoeden voor het verzenden.
Sorry Goed dat je dat even neerzet. Had niet gelezen hoe het werkt dus wist niet dat het verzonden moest worden. Anders had ik dat graag gedaan. Suc6 met verzamelen. Tot wanneer loopt de actie?
Tot eind maart geloof ik. Ik kwam er ook gister pas achter hoor. Omdat ik ze natuurlijk voor mn moeder spaar, wist ik het ook niet. Kwam er gister bij toeval achter.
Als je via de webshop besteld heb je alleen de codes nodig, toch? Ten minste zoals ik het lees. Alleen als je ze inlevert bij de winkel moet je de stickers hebben. Webshop kost dan wel weer 7,95 verzendkosten.. Maar goed ik heb hier nog 1 code liggen
misschien dat het ook wel kan hoor, via die webshop maar dan zit je meteen aan 7,95 verzendkosten. Dus dan is je korting ook wel weer weg zeg maar